پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450854 تاریخ : 1397/12/15-15:41:12
,5,
اردکانیان: تغییر الگوی فضای سبز شهری تهران در دستور کار کارگروه سازگاری با کم آبی

غرس دو اصله نهال توسط وزیر نیرو در روز درختکاری؛

اردکانیان: تغییر الگوی فضای سبز شهری تهران در دستور کار کارگروه سازگاری با کم آبی

وزیر نیرو با اشاره به مصوبات کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در جهت تغییر روش‌های آبیاری و الگوی فضای سبز شهری، گفت: درصددیم در ابتدای سال آینده به طور خاص بحث نوع پوشش گیاهی سازگار با اقلیم پایتخت و تغییر الگوی فضای سبز شهری تهران بزرگ در دستور کار این کارگروه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان با تاکید بر اینکه روز درختکاری فرصت مناسبی برای توجه بیشتر به فراهم کردن پوشش سبز مورد نیاز کشور است، عنوان کرد: درخت محصول همکاری نزدیک و موثر آب، خاک، نور و هواست؛ اگر که سازمان‌های اجرایی دست‌اندرکار در این چهار عرصه همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشند، طبیعتا محصولات خوبی در این بخش به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به مصوبات کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در جهت تغییر روش‌های آبیاری و الگوی فضای سبز شهری، گفت: برنامه‌های این چنینی در چارچوب طرح‌های استانی برای سازگاری با کم آبی است و براساس آن برنامه‌های هر استان به نوبت با حضور استانداران در کارگروه یاد شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.
اردکانیان تاکید کرد: براین اساس با توجه به اقلیم و شرایط متفاوت هر استان طبیعتا در برخی مناطق توجه بیشتری به مسئله مشارکت شهرداری‌ها برای کاهش مصرف آب با کیفیت و شرب در فضای سبز شهری شده است.
وزیر نیرو خاطرنشان کرد: بدین منظور درصددیم در ابتدای سال آینده به طور خاص بحث نوع پوشش گیاهی سازگار با اقلیم پایتخت و تغییر الگوی فضای سبز شهری تهران بزرگ در دستور کار کارگروه ملی سازگاری با کم آبی قرار بگیرد.
گفتنی است: وزیر نیرو پیش از ظهر امروز به مناسبت گرامی داشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، در محوطه ساختمان وزارت نیرو دو اصله نهال غرس کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 523
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران