پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354471 تاریخ : 1397/05/25-10:23:39
,8,13,
آرد گندم در بورس کالا معامله شد

برای نخستین بار در سالجاری؛

آرد گندم در بورس کالا معامله شد

امروز چهار نوع آردگندم با تناژهای مختلف در بورس کالای ایران عرضه شد که در نهایت 5 تن آرد به قیمت 1325 تومان در تالار معاملات به فروش رفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرد تابان به عنوان عرضه کننده آرد در بورس کالای ایران به «کالاخبر» گفت: امروز برای اولین بار در سالجاری ، محصول شرکت آرد تابان در بورس کالای ایران عرضه شد و با موفقیت به فروش رفت.

علیرضا یزدجردی افزود: از سال گذشته تاکنون اقداماتی به منظور عرضه و فروش آرد در بورس کالا صورت گرفت که در نهایت امروز 5 تن از این محصول روی تابلوی بورس رفت و کل آن با قیمت 1325 تومان به ازای هر کیلوگرم معامله شد که امیدواریم از این پس شاهد عرضه های بیشتر این محصول باشیم.

وی گفت: هدف از عرضه آرد در بورس کالای ایران کشف قیمت شفاف این محصول است زیرا بورس، بازار مناسبی برای عرضه تمامی محصولات به خصوص آرد است چراکه عمده بازارها به دلیل نبود ساختار نظامند برای معاملات، از فساد و واسطه گری رنج می برند که با ورود به بورس کالا این مشکلات برطرف می شود.

مدیر فروش و بازاریابی آرد تابان ادامه داد: بنابراین وقتی آرد وارد بازاری مانند بورس شود از شفافیت برخوردار می شود زیرا در این بازار خریدار و فروشنده مشخص بوده و قیمت ها بر مبنای عرضه و تقاضا شکل می گیرد؛ ضمن اینکه با ورود به بورس کالا امنیت معاملات و کیفیت محصول تضمین شده که این امر برای خریدار و فروشنده اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: بنابراین امیدواریم عرضه آرد تابان در بورس کالا، باعث شود تا سایر کارخانجات آرد نیز این محصول مهم را در بورس کالا عرضه کرده و از مزایای آن به خصوص کشف قیمت عادلانه و شفاف بهره مند شوند.

یزدجردی در پایان به تدوام عرضه این محصول در بورس کالا اشاره کرد و گفت: قطعا برنامه شرکت تداوم عرضه آرد است به طوری که شنبه هفته آینده نیز این محصول در بورس کالا عرضه می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران