پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514962 تاریخ : 1399/04/04-17:02:03
,11,
ارتقاء فرهنگ دریایی ضروری است

ارتقاء فرهنگ دریایی ضروری است

عضو هیات مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: شایسته است که مسوولان اجرایی و مردم نسبت به اهمیت فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران آگاهی بیشتری داشته باشند.

به گزارش بانک و صنعت، کاپیتان فرشاد شهباز امروز (چهارشنبه) در مراسم روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه در سال های اخیر در حوزه آموزش، نظارت و نگهداشت دریانوردان توفیقاتی خوبی کسب شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در بخش دریانوردی، ضعف فرهنگ دریایی است.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای دریایی، حرفه دریانوردی بسیار مهم و حتی قهرمانانه فرض می شود، افزود: در مقابل، به دلیل فرهنگ عاطفی و عدم شناخت کافی نسبت به دریا و دریانوردی، دریانوردان ما برای هر بار ملحق شدن به کشتی با مشکلاتی در دورن خانواده های خود مواجه می شوند.

شهباز این عدم شناخت را محدود به خانواده ها ندانست و افزود: برخی از مسوولین اجرایی کشور نیز با وجود اثر مهم فعالیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش ایران بر کاهش صدمات تحریم های ظالمانه، آگاهی کافی نسبت به نوع فعالیت این دو شرکت ندارند.

شهباز با تاکید بر اینکه دریانوردان سربازان وطن هستند که همواره در کنار دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ملت شریف خدمت رسانی کرده اند، تصریح کرد: عزیزان در بخش نظامی مانند نیروی سپاه و ارتش، بویژه در دوران تحریم، حامیان اصلی صنعت کشتیرانی کشور بوده اند اما شایسته است که مسوولان اجرایی نیز نسبت به اهمیت راهبردی کشتیرانی ها آگاه شوند.

وی گفت: ما به عنوان یک ایرانی و سرباز وطن، اگر بخواهیم سیاست های خارجی جمهوری اسلامی و فرمایشات رهبری به دقت انجام شود و تصمیم ها موفقیت آمیز باشد، باید کاری کنیم که مجموعه نفتکش و کشتیرانی به خوبی عمل کنند.

عضو هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تشکیل انجمن صنفی دریانوردان، آن را اقدامی خوب ارزیابی کرد و از مسوولان دریایی کشور خواستار توجه هر چه بیشتر به ارتقاء فرهنگ دریایی در میان مردم و مسوولان شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران