پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451491 تاریخ : 1397/12/23-17:36:59
,11,
ارتقاء ایمنی شناورهای گردشگری نوروز98 در بندر خرمشهر

معاون دریایی بندر خرمشهر خبر داد:

ارتقاء ایمنی شناورهای گردشگری نوروز98 در بندر خرمشهر

معاون دریایی اداره کل بندرو دریانوردی خرمشهر گفت: ایمنی شناورهای متقاضی فعالیت در حوزه گردشگری نوروز 98 در سطح اروند و کارون ارتقاء یافته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مهدی فراهانی در نشست هم اندیشی با مالکین شناورهای حوزه گردشگری در نوروز 98 ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در زمینه ایمنی شناورها در نوروز گذشته، افزود: اهمیت ایمنی شناورها و قایق های تفریحی و ضرورت اجرای قوانین از الزامات دستورالعمل ایمنی شناورها است.

وی درادامه هدف از این نشست را آشنایی مالکین شناورها به قوانین  دستورالعمل  ایمنی واجرایی کردن مفاد آن در راستای ار تقاء ایمنی عنوان کرد.

معاون دریایی بندرخرمشهر بر آمادگی کامل تجهیزات نجات دریایی  بندر خرمشهر در زمینه فعالیت های گردشگری در نوروز98 تاکید کرد.

وی گفت: در نوروز گذشته بیش از 50هزار و 220 سفر دریایی انجام شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن رشد 351 درصدی را داشت.

فراهانی خاطر نشان کرد: امیدواریم صاحبان شناورها با رعایت استاندارد ها و نکات ایمنی که به آنها ابلاغ شده زمینه کاهش هرگونه حادثه احتمالی در ایام نوروز را فراهم کنند.

معاون دریایی بندر خرمشهر افزود: بندر خرمشهر در طول ایام تعطیلات نوروز سرکشی و نظارت بر فعالیت شناورهای تفریحی در سطح اروند و کارون را در دستور کار خود دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران