پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 552914 تاریخ : 1399/11/17-16:07:31
,2,
ارتباط مدیران بانک مسکن با مشتریان یک ضرورت است

ارتباط مدیران بانک مسکن با مشتریان یک ضرورت است

عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی با تاکید بر ضرورت ارتباط مستقیم مدیران بانک با مشتریان گفت: این ارتباط با مردم باید مستمر و پیوسته باشد که در اشکال مختلف خود در تمام سطوح بانک می تواند حائز نکات مثبت و واجد مزایایی باشد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن، مدیران بانک مسکن در راستای مشتری مداری و ایجاد پل ارتباطی بین مدیران و مشتریان، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت مستقیم از طریق مرکز ارتباط با مشتریان در ایام دهه فجر از ساعت 10 تا 12 پاسخگوی مشتریان بانک هستند.

در همین زمینه روز گذشته سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن پاسخگوی مشکلات مشتریان در خصوص خدمات بانکی و امور شعب بود.

فاضلیان در خصوص بیشترین مشکلات و دغدغه های مشتریان این بانک اظهار داشت: سوالات مشتریان مربوط به بخش های مختلف از جمله روند پرداخت تسهیلات، افزایش تسهیلات مسکن و موضوعات مرتبط با خدمات بانک بود.

وی افزود: بانک مسکن خود را متعهد می داند تا حداکثر مساعی خود را برای انجام بهتر امور و خدمات در جهت تسهیل خدمات برای مردم به کار بگیرد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با تاکید بر ضرورت ارتباط مستقیم مدیران با مردم گفت: رسالت وجودی تمام مدیران و خدمتگزاران نظام اسلامی، ارتباط مستقیم با بدنه جامعه است تا بتوانند به سهم خود بخشی از مشکلات مردم را رفع کنند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم با بدنه جامعه ضمن اینکه امکان در جریان قرار گرفتن مدیران با مشکلات مردم را فراهم می کند، می تواند زبان مشترک مردم و مسئولان را تقویت کند.

فاضلیان با بیان اینکه مدیران ناگزیر هستند با مردم به صورت مستقیم در ارتباط باشند، گفت: این اتفاق قطع به یقین اشراف مسئولان در هر رده ای با مردم را بیشتر می کند.

معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن افزود: این ارتباط از آنجایی که به طور طبیعی امکان آشنایی بدنه سیاستگذار با مشکلات جامعه را بیشتر می کند، می تواند درگاهی باشد تا برخی از مردم بتوانند دغدغه های خود را بیان و کاستی ها را به مدیران گوشزد کنند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن تاکید کرد: به هر تقدیر این ارتباط با مردم باید مستمر و پیوسته باشد که در اشکال مختلف خود در تمام سطوح بانک می تواند حائز نکات مثبت و واجد مزایایی باشد. این ارتباط در همه ابعاد می تواند تاثیرات خود را در توسعه سازمانی بانک مسکن، انجام خدمات متنوع و سایر مسائل به ارمغان داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران