پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447884 تاریخ : 1397/11/13-15:47:34
,10028,
ارائه نتایج پیمایش علمی سازمان بهزستی کشور در زمینه شرایط اجتماعی کشور/ تلقی مردم در حوزه آسیب های اجتماعی بسیار بالاتر از میزان واقعی شیوع آن است

قبادی دانا تشریح کرد:

ارائه نتایج پیمایش علمی سازمان بهزستی کشور در زمینه شرایط اجتماعی کشور/ تلقی مردم در حوزه آسیب های اجتماعی بسیار بالاتر از میزان واقعی شیوع آن است

رئیس سازمان بهزیستی کشور در یکصد و سیزدهمین نشست شورای اجتماعی کشور، ضمن ارائه نتایج پیمایش علمی این سازمان در حوزه آسیب های اجتماعی گفت: مطالعه انجام شده کاملاً علمی و با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی انجام شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بهزیستی کشور، "وحید قبادی دانا" رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مطالعه انجام شده کاملاً علمی و با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی انجام شده است.

وی افزود هدف از رصد آسیبهای اجتماعی، شناخت وضعیت موجود و داشتن تصویری روشن از وضعیت آسیب های اجتماعی در استان های مختلف کشور، بررسی روند آسیبهای اجتماعی، شناسایی عوامل تعیین کننده آسیب های اجتماعی، طراحی برنامه هایی مناسب برای کاهش آسیب اجتماعی اولویت دار و طراحی برنامه جهت افزایش عوامل محافظتی است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این طرح با حجم نمونه 130 هزار نفر و به روش نمونه گیری خوشه ای در سراسر کشور و در تمام استان ها از شهرها و روستاها انجام شده است.
وی در خصوص یکی از نتایج این طرح گفت: تلقی مردم در حوزه آسیب های اجتماعی نسبت به شیوع آن بسیار بالاتر از میزان واقعی آن بوده است.
 قبادی تاکید کرد: چنین پژوهش هایی باید به صورت دوره ای انجام شود که این اطلاعات در ادامه در سامانه سراج (سامانه رصد اجتماعی) زیر نظر مجموعه بهزیستی قرار خواهد گرفت و امیدواریم این سامانه به طور کامل تحقق یابد.
وی افزود: این قابلیت در ادامه به سایر سامانه های رصد و پایش اجتماعی متصل خواهد شد و بر این اساس ارزیابی صحت و مقایسه نتایج پژوهش ها با سایر موارد می‌تواند بررسی شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: یکی از نتایج این طرح می تواند ایجاد زمینه آینده نگری و آینده نگاری خصوصاً در حوزه پیشگیری باشد که می توان اقدامات خوبی را در سطح کشور زیرنظر و مدیریت شورای اجتماعی کشور و با همکاری همه دستگاههای مرتبط انجام داد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران