پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467748 تاریخ : 1398/04/17-18:13:47
,11,
ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان بندرامام (ره)/ تسهیل خدمات رسانی به فعالان اقتصادی خوزستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:

ارائه خدمات مشاوره غیرحضوری به مشتریان بندرامام (ره)/ تسهیل خدمات رسانی به فعالان اقتصادی خوزستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: سامانه مشاوره غیرحضوری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به منظور تعامل بیشتر و ارتباط آسان تر با مشتریان، تسهیل خدمات رسانی و کسب و کار راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس با بیان این مطلب افزود: به منظور ارائه خدمات به مراجعه کنندگان که بخش عمده ای از آنان را مشتریان خدمات  بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) تشکیل می دهند، پست صوتی  و سامانه مشاوره تلفنی غیرحضوری راه اندازی شد تا روند پاسخگویی  و ارائه توضیحات شفاف و جامع  به پرسش مشتریان تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه  اداره کل بنادر خوزستان بر اساس شاخص های ارزیابی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان  تاکنون اقدامات متعددی را به مرحله  اجرا گذاشته است، تصریح کرد: این اقدام در راستای شاخص های مذکور و  با رعایت امانتداری، راز داری  و حفظ حریم خصوصی  اشخاص  و در چارچوب  وظایف سازمانی  و ملاحظات  مقررات جاری صورت می گیرد.

یادآور می شود به دنبال ایجاد این قابلیت جدید برای پاسخگویی به مشتریان، مشترکین خطوط  تلفن ثابت در استان  با شماره گیری  5202 و مشترکین  خطوط تلفن ثابت در خارج از استان و مشترکین شبکه های تلفن همراه  با شماره گیری 0615202 می توانند از خدمات سامانه پاسخگویی و مشاوره غیرحضوری  بهره مند شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران