پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463237 تاریخ : 1398/02/04-16:00:15
,10028,
ارائه خدمات غیرحضوری نیاز به مراجعه به شعب تامین اجتماعی را از بین می برد

ارائه خدمات غیرحضوری نیاز به مراجعه به شعب تامین اجتماعی را از بین می برد

اولین جلسه کمیته بیمه و درمان تامین اجتماعی گیلان درسال جدید درآستانه هفته کارگروبا حضور فعالان تشکلهای کارگری استان برگزار شد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان دراین نشست ضمن گرامیداشت هفته کارگر، اظهارامیدواری کرد تا دغدغه های این جامعه هرروز کمتر شود ودرعرصه سازمانی بتوانیم خدمتی شایسته به این قشر شریف داشته باشیم .

 

حق پرست با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بطور مستقیم متاثر ازوضعیت اقتصادی کشور است ، اظهار داشت : رونق تولید رویکردی است که باید به آن فراتر ازکارکرد یک شعار نگریست و تلاش نمود تا درعمل به این عرصه نقش آفرین کمک رسانی شود.

 

وی اظهار داشت: بیش از 60 خدمت و تعهد این سازمان در فضای الکترونیکی انجام خواهد شد که نیاز به حضور در شعب را از بین می برد .

 

راه اندازی 5 کارگزاری در شهرهای جدید درسالجاری نیز یکی از برنامه های پیش بینی شده برای افزایش ایستگاههای کاری ورضایتمندی بیشتر مخاطبان در این نشست اعلام شد .

 

همچنین آماده شدن ساختمان اداری درمانی شهر آستانه اشرفیه ، هماهنگی برای کلنگ زنی ساختمان جدید شعبه یک رشت و پیگیری مجوز ساختمان برای زمین خریداری شده در لاهیجان نیز ازفعالیتهایی است که با هدف ایجاد فضاهای مطلوب و درخورشأن بیمه شدگان و کارفرمایان دردستور کار قرار دارد از دیگر فعالیتهای انجام شده برای تسهیل و تسریع و هموارترنمودن ارائه تعهدات عنوان شد .

 

حسن ایزدی دبیراجرائی تشکیلات خانه کارگر استان گیلان نیز دراین نشست با قدردانی ازبرگزاری جلسات منظم تعاملاتی ، اذعان داشت : ازدیدگاه کارگری ، صاحبان اصلی سازمان یعنی کارگران و بازنشستگان بهترین مدافعان برای حقوق تامین اجتماعی هستند .

 

وی با اشاره به برخی برنامه های خانه کارگر بمنظورکمک به سیل زدگان ، مشارکت و همراهی تمامی دست اندرکاران درفعالیتهای گرامیداشت هفته کارگر واختصاص سهمیه وام به این قشر را خواستار شد .

 

اشرفی معاون اداری مالی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان نیز دراین نشست ضمن پاسخگوئی به انتظارات درحوزه درمان ، طی گزارشی از پیگیری ایجاد مرکز مستقل قلب و آنژیوگرافی درکنار بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) و برپایی مراکز مشاوره در مراکز درمانی خبر داد و نوبت دهی الکترونیکی و حذف دفترچه های کاغذی ازگردش کار در مراکز ملکی برای ویزیت و دارو را اقدامی برجسته معرفی کرد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران