پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 468238 تاریخ : 1398/04/24-16:51:27
,10028,
ارائه خدمات درمانی بر بستر الکترونیک فراهم است

سرپرست اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی:

ارائه خدمات درمانی بر بستر الکترونیک فراهم است

سرپرست اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان بر بستر الکترونیک فراهم است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد توانایی در گفتگوی تلفنی با برنامه "همین امروز" شبکه تلویزیونی سلامت که به مناسبت هفته تامین اجتماعی انجام شد، به تبیین عملکرد بخش درمان پرداخت و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی از دو طریق مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه می کند.
وی افزود: درمان مستقیم شیوه ای از درمان بیمه شدگان تأمین اجتماعی است که در آن بیمه شده ای که دارای دفترچه درمانی معتبر  است به یکی از بیمارستانها و یا مراکز بهداشتی درمانی متعلق به این سازمان که قریب به 70 بیمارستان است، مراجعه و خدمات درمانی و پزشکی مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کند.
وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی از حوزه درمان مستقیم سازمان استقبال زیادی می کنند از اینرو که این مراکز را متعلق به خود می دانند و هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنند.
دکتر توانایی اظهار داشت: درمان غیرمستقیم نیز شیوه ای است که در آن بیمه شده تأمین اجتماعی از خدمات درمانی بیمارستان ها و مراکز طرف قرارداد وغیرطرف قرارداد در بخش دولتی و خصوصی استفاده می کند.
وی ادامه داد: چنانچه بیمه شده به مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی مراجعه کند، تنها فرانشیز هزینه های درمانی را می پردازد اما در مراجعه به مراکز غیرطرف قرارداد، باید کل هزینه های درمانی را خود پرداخت کند و دفاتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی، بخشی از هزینه های درمانی بیمه شده  را به وی بازپرداخت می کنند.
دکتر توانایی گفت: طی هفته تامین اجتماعی امسال، تعداد 5 درمانگاه در ادامه روند گسترش درمان مستقیم در شهرستان های کامیاران، خوانسار، بانه، جوانرود و پاوه افتتاح خواهد شد.
وی افزود: در مراکز درمانی تامین اجتماعی ارتقاء سطح نیز داشته ایم و 10 مورد ام.آر.آی و سی. تی. اسکن تا پایان سال اضافه خواهد شد.
سرپرست درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: در ارائه خدمات در شان بیمه شدگان باید نگاه رو به جلو داشته باشیم.
وی افزود: در حال حاضر تلاش می شود خدماتی که به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود، بر بستر الکترونیک باشد.
دکتر توانایی ادامه داد: خدمات الکترونیکی مزایای بسیار زیادی برای بیمه شدگان دارد و از موازی کاری ها در بخش درمان جلوگیری می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران