پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465249 تاریخ : 1398/03/02-16:11:48
,1,
ارائه خدمات بانکی به روشندلان در هشت شعبه بانک دی امکان پذیر شد

با توسعه سامانه خدمات بانکی روشندلان:

ارائه خدمات بانکی به روشندلان در هشت شعبه بانک دی امکان پذیر شد

با تجهیز پنج شعبه دیگر بانک دی به سامانه خدمات بانکی روشندلان ، امکان ارائه خدمات به نابینایان در هشت شعبه این بانک امکان پذیر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و ارایه‌ خدمات مطلوب و متناسب با شرایط اقشار مختلف جامعه و حفظ و رعایت حقوق شهروندی افراد معلول، سامانه خدمات بانکی روشندلان در پنج شعبه دیگر بانک دی راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش ، پس از راه اندازی سامانه خدمات بانکی روشندلان برای سه شعبه میدان انقلاب، طالقانی و میدان شهداء در سال 1397 ، با تجهیز پنج شعبه زاهدان، شهرری، کرمانشاه، بندرعباس و کاشان به این سامانه ، امکان ارایه خدمات بانکی به روشندلان در هشت شعبه بانک دی فراهم شده است.
گفتنی است؛ این سامانه مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل، اسپیکر، هدفون، ثبت اثر انگشت و امکان تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید می باشد و کاربر می تواند تمامی خدمات افتتاح حساب، واریز و برداشت از دفترچه و کارت را انجام دهد.
تا پیش از این روشندلان برای استفاده از خدمات بانکی به داشتن یک فرد امین بینا برای مراجعه به شعب بانک‌ها نیاز داشتند که از این پس روشندلان می¬توانند با مراجعه به شعب مجهز بانک دی به سامانه خدمات بانکی روشندلان، بدون همراه داشتن فرد « امین » و هیچ¬ گونه محدودیتی به انجام امورات بانکی خود بپردازند. 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 392
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران