پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447262 تاریخ : 1397/11/08-09:49:59
,10033,
ارائه 30 مقاله علمی با موضوع مدیریت آلودگی هوا و صدا

دبیر علمی همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا خبر داد؛

ارائه 30 مقاله علمی با موضوع مدیریت آلودگی هوا و صدا

دبیر علمی هفتمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا گفت: 30 مقاله علمی و کاربردی در هفتمین همایش مدیریت آلودگی هوا و صدا، ارائه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مجید شفیع‌پور، در مراسم افتتاحیه این همایش گفت: هفتمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا که این بار هم در مقیاس ملی برگزار می‌شود با اهداف علمی کارش را دنبال می‌کند که از جمله آگاهی‌دهی تخصصی، ظرفیت‌سازی، تبادل نظر و یافتن راهکارهایی برای ادامه مسیر را می‌توان نام برد.

وی افزود: نزدیک به یک‌صد مقاله دریافت کردیم که فقط 30 مقاله از این میان که داوران به عنوان مقالات شایسته ارائه حضوری برگزیدند به صورت شفاهی ارائه خواهند شد.

شفیع پور ادامه داد: از نظر محتوای علمی تمامی 70 مقاله دیگر هم از شاخص‌های علمی برجسته برخوردار بودند. برای کمیته علمی همایش بسیار دشوار بود که از بین این مقالات تعدادی را انتخاب کند که حضوری ارائه شوند و باقی به صورت پوستری ارائه شود.

دبیر علمی هفتمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا تاکید کرد: علاوه بر ارائه مقالات مباحثی هم در موضوعات گروهی ارائه می‌شود تا ببینیم عملا مسیر پیش روی کشورمان را بهتر جلو برویم. از طریق برگزاری دو کارگاه تخصصی، دو موضوع بسیار مهم تهیه سیاهه انتشار و چگونگی سنجش اندازه‌گیری پارامترهای آلودگی هم بررسی می‌شود که آژانس همکاری‌های ژاپن در کارگاه اول نقش دارند.

شفیع‌پور گفت: در عرصه اجرا دو جزء بسیار مهم صلاحیت و اهلیت مکمل هم هستند. امیدواریم که در این دو روز بتوانیم با توشه‌های علمی عملیاتی و کاربردی در لبه جبهه نوین از دانش بتوانیم گامی برداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 317
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران