پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444783 تاریخ : 1397/10/12-16:25:19
,10026,10028,
آرای هیات های تشخیص مطالبات از مسائل مهم در دیوان عدالت اداری است

معاون قضایی دیوان عدالت اداری:

آرای هیات های تشخیص مطالبات از مسائل مهم در دیوان عدالت اداری است

معاون قضایی در امور کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری در همایش دبیران و اعضای هیات های تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی گفت: دکتر نوربخش پاداش خدمات صادقانه در تامین اجتماعی را با درگذشت شهادت گونه گرفت. دوران مدیریت ایشان دوره ای طلایی در رعایت قانون و تعامل سازنده این سازمان با دیوان عدالت اداری بود .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام  و المسلمین رحیم باقری در این همایش افزود: آرای هیات های تشخیص مطالبات از مسائل مهم در دیوان عدالت اداری است .

وی گفت: کارفرمایان انتظار دارند که رسیدگی به پرونده ها در هیات ها با دقت بیشتری انجام شود و شبه قضایی بودن این مراجع بیشتر توجه شود تا در دیوان عدالت اداری با شکایات کمتری از آرای هیات ها مواجه شویم.

حجت الاسلام و المسلمین باقری افزود: مرجع تظلمات در کشور قوه قضائیه است و مرجع دیگری چنین حقی ندارد اما به دلیل گستردگی کارها قانونگذار اجازه داده است که در بدنه دستگاه های اجرایی مراجع شبه قضائی تشکیل شود و البته شرط آن که احکام این مراجع قابل شکایت در قوه قضائیه باشد.

معاون قضایی در امور کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری با بیان اینکه مرجع رسیدگی به شکایت از این هیات های شبه قضائی بخشی از آن در محاکم دادگستری و بخشی در دیوان عدالت اداری رسیدگی می شود، گفت: مراجع شبه قضائی باید استانداردهایی را رعایت کنند و دادرسی منصفانه ای انجام شود.

وی در پایان از زحمات اعضای هیات های تشخیص مطالبات سازمان تامین اجتماعی تشکر کرد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران