پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410876 تاریخ : 1397/08/13-13:51:46
,15,
آر اند ام (R&M) ارانه دهنده راه حل‌های کابل کشی مناسب برای کشتی‌ها

آر اند ام (R&M) ارانه دهنده راه حل‌های کابل کشی مناسب برای کشتی‌ها

آب شور، رطوبت بالا، ارتعاشات ثابت، نوسانات دما و فضای بسیار کم. به دلیل این موارد، شرایط کابل کشی بر روی دریا و در یک کشتی بسیار دشوار است. اما فناوری اطلاعات باید همانطور که در زمین کار می‌کند، بر روی آب نیز کار کند. راه حل‌های کابل کشی آر اند ام (R&M) این اطمینان را حاصل می‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مزایای فناوری اطلاعات و اترنت مدرن که مبتنی بر ارتباطات هستند، نقش مهم و قابل توجهی در ساخت و ساز کشتی‌ها ایفا می‌کنند. در دریا، انتقال سریع و قابل اطمینان داده‌ها باعث می‌شود تا رسیدگی به ترافیک حمل و نقل کارآمد‌تر شود، کشتی‌ها به صورت خودکار عمل می‌کنند و راحتی بیشتری برای مسافران فراهم شود. اما شبکه‌های داده بر روی آب باید الزامات زیادی را برآورده سازند و شرایط محیطی خاصی را تحمل کنند.

آر اند ام (R&M) در این زمینه دارای یک سیستم کابل‌ کشی تأیید شده به نام DNV-GL است که برای استفاده در دریا مناسب می‌باشد و شامل محصولاتی مطابق با الزامات خاص ساخت کشتی است که عبارت‌اند از: راه حل‌های صرفه جویی در فضا، کابل کشی Power over Ethernet، محصولات قابل نصب در محل، راه حل‌های نظارت و مدیریت شبکه، محصولات مقاوم در برابر ارتعاش، راه حل برای افزایش حفاظت در مقابل رطوبت و گرد و غبار (حفاظت IP)، راه حل برای تأمین امنیت کابل‌ها و راه‌حل‌هایی برای زیرساخت های امنیتی و ایمنی. راه حل‌های صرفه جویی در فضا، در کنار چیزهای دیگر، مبتنی بر اتصال و توزیع فشرده اجزا و توسعه خاصی است. راه حل اشتراک کابل RMS45 قابلیت استفاده ار خروجی‌ها را در کابین‌ها دو برابر می‌کند. این یعنی کابل اندازی کمتر خواهد شد. راه حل‌های آر اند ام (R&M) برای شبکه محلی نوری پسیو (POL) نیز به کاهش حجم کابل کشی کمک می‌کند، زیرا در آن‌ها نودهای توزیع کمتری به نسبت کابل کشی ساخت یافته معمولی مورد نیاز است.

Power over Ethernet یا PoE، یعنی تأمین برق نهایی دستگاه‌ها با استفاده از کابل داده، یک منبع اصلی برای کمک به ساخت کشتی است. PoE نیاز به کابل‌های الکتریکی را در بسیاری از زمینه‌ها غیر ضروری می‌سازد و باعث صرفه جویی در وزن و هزینه می‌شود. یکی از دلایلی که آر اند ام (R&M) الزامات امنیتی برنامه‌های کاربردی PoE را که در در دریا مورد استفاده قرار می‌گیرد، برآورده می‌سازد این است که از تکنولوژی IDC یا Insulation Displacement Contact برای سیم‌های solid و کابل‌های رشته‌ای استفاده شده است. لرزش، رطوبت، گازها و نمک به سادگی نمی‌توانند به اتصالات IDC حمله کنند. به همین دلیل است که این راه حل‌های اتصالات مسی از R&M برای استفاده در دریا و برای کاربردهای PoE تا 90 وات مناسب است. علاوه بر این، اجزای R&M با کابل‌ کشی IDC، کار نصب و تعمیر و نگهداری را ساده می‌کنند.

تمام اجزای آر اند ام (R&M) برای شبکه‌های داده در کشتی - برای هر دو سیستم مس و فیبر نوری (FO) – مراحل تست و دریافت گواهینامه سازمانDNV-GL (DanskeNorskeVeritas - Germanischer Lloyd) را گذرانده‌اند. این باعث ایجاد کانال‌های داده مناسب برای دریاهای آزاد می‌شود.که این کانال‌ها به طور کامل از قطعات تایید شده R&M استفاده می‌کنند. R&M همچنین چارچوب‌های نصب و محفظه‌هایی مطابق با کلاس حفاظت IP67 را ارائه می‌دهد که از کانکتورها در برابر رطوبت، گرد و غبار و ضربه محافظت می‌کنند.

 

 

سیستم‌های فیبر نوری (FO) از آر اند ام (R&M) امکان از انتقال داده‌های فناوری اطلاعات، چندرسانه‌ای و با سرعت بالا را بر روی آب فراهم می‌کند. این سیستم‌ها به طور خاص شامل کانکتورها و آداپتورهای SC و LC هستند. قطعات فیبر نوری R&M به ویژه برای مصارف دریانوردی مناسب هستند زیرا دقت در ساخت و استحکام بالای آن‌ها این اطمینان را حاصل می‌کند که کانکتورهای قابل پلاگ در برابر رطوبت و فرسایش بر اثر جریان آب محافظت می‌شوند.

 

مقاوم و انعطاف پذیر: FM45 از آر اند ام (R&M) کانکتور RJ45 با قابلیت نصب در محل برای کابل کشی مس در کشتی‌ها می‌تواند با محفظه ضد آب IP67 محافظت شود. استفاده از FM45 برای نصابان تازه کار نیز آسان است. در صورت نیاز، اعضای خدمه کشتی قادر به تعمیر شبکه خود در کشتی هستند.

 

کانکتورهای مسی قابل سربندی در محل و کانکتورهای فیبر نوری FM45 و FO Field انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کنند. این یعنی فروشندگان لوازم و تجهیزات کشتی‌ها می‌توانند مسیرهای کابل کشی خاصی را در طول نصب انتخاب کنند. پرسنل روی کشتی می‌توانند از کانکتورهای قابل سربندی برای تعمیر شبکه‌های معیوب، حتی در حالی که در دریا هستند، استفاده می‌کنند. علاوه بر این تجهیزات دریانوردی شامل کابینت‌های توزیع برای ریل‌های دارای لولا و سرپوش و رک‌های 19 اینچ نیز می‌شوند.

نمونه کارهای دریایی آر اند ام (R&M) توسط جلسات آموزشی برای نصابان و توسط یک سرویس مشاوره متخصص در مرحله برنامه ریزی تکمیل می‌شود. در صورت نیاز، آر اند ام (R&M) با کارخانه‌های کشتی سازی، طراحان، برنامه ریزان و سیستم‌های سازنده همکاری می‌کند تا زیرساخت‌های خاصی را که برای انجام وظیفه در کشتی درخور هستند، توسعه دهند. برای کابین‌های مسافرتی، آر اند ام (R&M) تأسیساتی را فراهم می‌کند که برای شما همان آسایشی را که در هتل‌ها، دفاتر و خانه‌های هوشمند انتظار دارید، فراهم می‌سازد. سیستم نظارت R&MinteliPhy مدیریت زیرساخت‌های خودکار را تسهیل می‌کند و باعث می‌شود که مدیریت شبکه یک کار بسیار کارآمد باشد. شعبه‌های آر اند ام (R&M) در سراسر جهان، می‌توانند نه تنها با تخصص و راه حل‌های اتصالات و توزیع کننده، بلکه با واحدهای کاملاً از پیش سربندی شده، با کارخانه‌های کشتی‌سازی و تأمین‌کننده‌های تجهیزات همکاری داشته باشد.

در دهه‌های اخیر سیستم‌های آر اند ام (R&M) در برنامه‌هایی که نیاز به عملیات بدون وقفه دارند، ارزش خود را ثابت کرده اند و مزایای محصولات آر اند ام (R&M) در کشتی سازی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، در حالی که شرایط آب و هوایی تأمین نیاز زیرساخت‌های IT را بسیار دشوار می‌سازد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل کابل کشی منسب برای کشتی‌ها که توسط  شرکت آر اند ام ( R&M) ارائه شده است، با کارشناسان ما در لاوان ارتباط تماس بکیرید.
برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران