پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 247866 تاریخ : 1395/08/10-11:32:38
,20,
ادعای حمایت ایران از طالبان دروغی آشکار است

سخنگوی وزارت امور خارجه:

ادعای حمایت ایران از طالبان دروغی آشکار است

سخنگوی وزارت امورخارجه ادعاهای سخنگوی طالبان را تکذیب کرد و گفت: ادعای حمایت ایران از این گروه یک دروغ آشکار ، بی ربط و نادرست است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت ، بهرام قاسمی اظهارات ملا ذبیح الله سخنگوی طالبان افغانستان در خصوص حمایت جمهوری اسلامی ایران از این گروه را تکذیب کرد و گفت:جمهوری اسلامی ایران همواره در میان کشورهای منطقه در مبارزه با گروه های تروریستی نقش پیشتاز داشته و در مبارزه با این گروه ها تا کنون هزینه های مادی و معنوی بسیاری پرداخته است.

وی اظهارات سخنگوی طالبان را یک اقدام از پیش طراحی شده و به دستور حامیان تروریست پرور این گروه تروریستی و با هدف مشوش کردن افکار عمومی و ایران هراسی عنوان کرد.
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان طرح این ادعا توسط طالبان را تلاشی مذبوحانه برای منحرف کردن افکار عمومی جهان از جنایت های آل سعود در کشتار مردم بی گناه یمن و عنوان کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 322
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران