پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509009 تاریخ : 1398/12/14-12:36:17
,8,
ادامه عرضه اولیه پتروشیمی‌ها در بورس

ادامه عرضه اولیه پتروشیمی‌ها در بورس

عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان در حالی روز شنبه هفته آینده انجام خواهد شد که پتروشیمی‌های ارومیه و آریا ساسول نیز در نوبت عرضه سهام قرار دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عرضه های اولیه همواره یکی از سودآورترین اقدامات در بورس به حساب می‌آید و در این بین با توجه به شرایط پتروشیمی‌ها که بیشترین سهم را در ورود ارز به کشور در شرایط تحریم دارند، همواره عرضه اولیه سهام این شرکت ها با استقبال رو به رو می شوند و باعث افزایش سودآوری بازار سرمایه نیز خواهند بود.
این در حالی است که  بورس هر روز رکوردشکنی می کند و این عرضه های اولیه می تواند مانع از حبابی شدن بازار سرمایه شود. 
بر همین اساس، عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان با پیش بینی سودی 1700 میلیاردتومانی تا پایان سال، روز شنبه هفدهم اسفند، در فرابورس عرضه می شود. 
بر اساس اعلام این شرکت، عرضه اولیه 9.5 درصد از تندگویان که تنها واحد تولید پت یا همان مواد اولیه بطری های یکبار مصرف در کشور است، صورت می گیرد.
همچنین باتوجه به برنامه افزایش تولید این شرکت، کاهش قیمت محصولات صادراتی با رشد تولید جبران خواهد شد. 
علاوه بر این پتروشیمی، پتروشیمی های آریاساسول و ارومیه نیز در نوبت عرضه اولیه قرار دارند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران