پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 489500 تاریخ : 1398/05/23-16:36:06
,15,4,
اداره هوانوردی آمریکا ورود لپ‌تاپ اپل به پرواز را ممنوع کرد

بدلیل خطر آتش‌سوزی

اداره هوانوردی آمریکا ورود لپ‌تاپ اپل به پرواز را ممنوع کرد

اداره هوانوردی فدرال آمریکا، ورود نوعی لپ‌تاپ مک‌بوک پرو اپل به پروازها را ممنوع کرد. این اقدام پس از آن انجام شد که شرکت اپل این لپ‌تاپ‌ها را به علت ریسک آتش گرفتن باتری آنها، فراخونی کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، اداره هوانوردی فدرال آمریکا، ورود مدل مشخصی از لپ‌تاپ مک‌بوک پرو اپل به پروازها را ممنوع کرد. این اقدام پس از آن انجام شد که شرکت اپل این لپ‌تاپ‌ها را به علت ریسک آتش گرفتن باتری آنها، فراخوانی کرد.

سخنگوی اداره هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه‌ای ایمیلی اعلام کرد: این اداره از ماله فراخوانی باتری‌های برخی از مدل‌های لپ‌تاپ‌های اپل آگاه است و به ایرلاین‌ها در مورد این فراخوانی هشدار داده است.

اپل در ماه ژوئن اعلام کرد که تعدا محدودی از لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پروی خود را که باتری آنها مشکوک به داغ شدن بیش از حد است، فراخوانی خواهد کرد. این لپ‌تاپ‌ها در بازه زمانی سپتامبر 2015 تا فوریه 2017 فروخته شده‌اند.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 385
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران