پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451681 تاریخ : 1397/12/26-16:04:37
,17,22,
اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فاریاب راه اندازی شد

اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فاریاب راه اندازی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از راه اندازی اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فاریاب خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: وجود ظرفیت های بالا و استعداد های بالقوه در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری و همچنین ضرورت خدمت رسانی مطلوب و رفع مشکلات مردم در این زمینه ها موجب شد اداره صنعت، معدن و تجارت در تنها شهرستان باقی مانده جنوب کرمان ایجاد شود.

مروجی فرد افزود: وجود 21 فقره مجوز احداث و 5 کارخانه احداث شده صنعتی و صنایع معدنی، 27 فقره پروانه بهره برداری معدن و 24 فقره پروانه اکتشاف معدن و همچنین وجود بیش از 500 واحد صنفی، نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه های مربوطه دارد.

شایان ذکر است ابراهیم قلندری به عنوان مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاریاب معرفی شد. وی پیش از این بعنوان کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهنوج مشغول فعالیت بود.

در حکم وی آمده است: امید است که فعالیت های خود را در چند محور اصلی شامل تشکیل اتحادیه های صنفی در شهرستان، کنترل دقیق و منظم بازار، توسعه و رونق بازار داخلی با هدف حمایت توأمان از مصرف کننده و تولید کننده، نظارت کامل بر چرخه کالاها و خدمات با هدف شفافیت کامل بازار و سایر امور محوله سازمانی متمرکز کنید. لازم است ضمن تکریم قشر زحمت­کش عرضه کننده کالاها و خدمات، از هر گونه احتکار، کم فروشی، گرانفروشی و سایر عوامل مختل کننده وضعیت بازار و اعتماد مردم، به شدت جلوگیری نمائید.

لذا انتظار می رود با سرلوحه قراردادن برنامه های دولت تدبیر و امید ضمن انجام امور محوله جاری، تمامی تلاش و کوشش خود را در جهت توسعه فعالیت های این شهرستان در حوزه های صنعت، معدن و تجارت نیز بکار گیرید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران