پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511990 تاریخ : 1399/02/12-13:30:21
,5,
آخرین وضعیت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی

آخرین وضعیت پالایشگاه هفتم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی گفت: شاخص قابلیت اطمینان فازهای 17 و 18 پالایشگاه هفتم پارس جنوبی در سال گذشته به 99.4 رسیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسن اسعدی با بیان این که با توجه به رویکرد تفکر سیستمی و تمرکز بر برنامه ریزی فعالیت ها در کسب موفقیت ها در همه ادارات پالایشگاه هفتم، شکل گیری تیم تحلیل سیستم ها در پالایشگاه قبل از فرآیند تحویل و تحول از سال 1394 آغاز شد، افزود: به عنوان تنها پالایشگاه جدید تحویل و تحول شده به مجتمع در سال 1397، بطور داوطلبانه در برنامه ریزی مدیریت استراتژیک مجتمع ورود و نتایج عملکردی رو به رشدی را در سال 1397 تجربه کردیم.

وی تاکید کرد: علیرغم وجود فعالیت های باقی مانده طرح، نواقص و پانچ ها، با تلاش های همه جانبه و فراگیر همه همکاران در پالایشگاه، همه شاخص ها در سال گذشته نیز روند رشد و بهبود خود را ادامه دادند.

مدیر پالایشگاه هفتم پارس جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته شاخص قابلیت اطمینان به 99.4 ارتقا یافته است، افزود: شاخص حوزه تولید بخصوص تحقق محصولات با ارزش افزوده پروپان و بوتان نیز افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته اسعدی، شاخص میزان رضایت مندی مشتریان نیز به 96.53 ارتقا یافته است و شاخص های HSE، نگهدشت و کیفیت محصولات نیز روند صعودی داشته اند که همواره تمام تلاش خود را برای ادامه این روند نیز سال جاری بکار خواهیم بست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران