پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510875 تاریخ : 1399/01/26-13:12:00
,15,
اختلالات «سامسونگ اس 20 اولترا» کاربران را به ستوه آورد

اختلالات «سامسونگ اس 20 اولترا» کاربران را به ستوه آورد

کاربران موبایل جدید سامسونگ «اس 20 اولترا» از اختلالات مختلفی مانند داغ شدن بیش از حد دستگاه، عمر شارژ و همچنین عدم کارایی قابلیت اتوفوکوس گله دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گیزموچاینا، موبایل سامسونگ S20 Ultra  از زمان عرضه با چالش های مختلفی روبرو شده است که برخی از آنها به استفاده از تراشه Exynos990 در نسخه ای از این دستگاه مربوط است.

کاربران این موبایل از اختلالات بخش های مختلف این موبایل از اتوفوکوس گرفته تا داغ شدن دستگاه و حتی عملکرد باتری آن گزارش هایی در توئیتر ثبت کرده اند.

یکی از مهمترین اختلالات این دستگاه، کندی قابلیت اتوفوکوس است. با وجود آنکه سامسونگ چند هفته قبل آپدیتی را عرضه کرد، اما گاهی اوقات دوربین دستگاه نمی تواند فوکوس کند.  

دومین مشکلی که کاربران به آن اشاره کرده اند، داغ شدن بیش از حد موبایل است. بیشتر کاربرانی که از این موضوع شکایت دارند نسخه4G موبایلS20 Ultra را در اختیار دارند. این نسخه در بازارهای غیر 5G مانند هند فروخته می شود.

دیگر چالش S20 Ultra مربوط به عملکرد باتری در دستگاه های مجهز به تراشه Exynos990 است. برخی کاربران اعلام کرده اند شارژ دستگاه پس از 3ساعت ونیم یا 4 ساعت استفاده مداوم تمام می شود. این درحالی است که باتری قدرتمند این موبایل 5 هزار میلی آمپری است.

علاوه بر آن کاربرانی که از  S20 Ultraمجهز به این نوع تراشه استفاده می کنند به طور مداوم از عملکرد ضعیف دستگاه هایشان گله دارند.  حال آنکه سامسونگ ادعا می کند قدرت این تراشه با اسنپ دراگون 865 برابر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران