پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449504 تاریخ : 1397/12/01-18:02:18
,17,25,
اختصاص یک هزار و 892 میلیارد تومان برای بیمه قالی‌بافان در سال 98

رییس مرکز ملی فرش ایران خبر داد:

اختصاص یک هزار و 892 میلیارد تومان برای بیمه قالی‌بافان در سال 98

رییس مرکز ملی فرش ایران از اختصاص یک هزار و 892 میلیارد تومان به بیمه قالی‌بافان و شاغلان صنایع دستی شناسه دار برای سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شاتا، فرشته دست‌پاک درباره آخرین وضعیت بیمه قالی‌بافان و شاغلان صنایع دستی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی، یک هزار و 892 میلیارد تومان برای بیمه شاغلین این حوزه اختصاص یافت که می تواند نزدیک به 800 هزار نفر را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد.

او افزود: این در حالی است که رقم اختصاصی به بیمه قالی‌بافان و شاغلین حوزه صنایع دستی در سال گذشته 776 میلیارد تومان بود که حدود 260 هزار نفر فعالان این حوزه را تحت پوشش قرار داد.

به گفته ی دست‌پاک این افزایش چشمگیر با تلاش مرکز ملی فرش ایران و همراهی فراکسیون فرش و صنایع دستی و کمیسیون های اقتصادی، صنایع و معادن و تلفیق بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه به دست آمده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران