پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465711 تاریخ : 1398/03/12-17:16:29
,1,
اختصاص 7میلیارد ریال جایزه نقدی برای پذیرندگان خوش‌شانس پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران

با اجرای مرحله دوم طرح «فروش طلایی»؛

اختصاص 7میلیارد ریال جایزه نقدی برای پذیرندگان خوش‌شانس پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران

مرحله دوم طرح «فروش‌طلایی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با اختصاص 7 میلیارد ریال جایزه نقدی با هدف احیاء و تقویت دستگاه‌های POS و ارتقای سطح روابط میان بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش، به مدت 6 ماه از تاریخ یکم خردادماه سال‌جاری در جریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این طرح شاخص‌های رسوب منابع و برآیند درآمد و هزینه پذیرندگان (POS) در طول مدت زمان اجرای طرح نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای مطلوب آن ایفا می‌کند. 

در این طرح، پذیرندگان براساس حداقل (مجموع مبالغ تراکنش‌های پایانه فروش و میانگین منابع کل حساب‌های خود به غیر از حساب بلندمدت) در طول مدت زمان اجرای طرح مشمول دریافت امتیاز بدون سقف امتیازی و شرکت در قرعه‌کشی می‌شوند.
بانک صادرات ایران در راستای بهینه‌سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا 40 درصد و در برخی مناطق تا 80 درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.
میانگین زمان تراکنش در 80 درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به  5/5 ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، و در نتیجه رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال 98 انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
همچنین در راستای کاهش زمان حضور تکنسین‌ها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.

برای مشاهده شرایط و نحوه کسب امتیاز طرح «فروش طلایی 2» اینجا کلیک کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 426
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران