پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248191 تاریخ : 1395/08/14-15:20:53
,15,12,
اختتامیه دومین نمایشگاه تراکنش ایران

گزارش

اختتامیه دومین نمایشگاه تراکنش ایران

دکتر بیات: در این نمایشگاه 4 سمینار ، 2 نشست و 9 کارگاه آموزشی و مهارتی و 10ها کارگاه معرفی محصولات برگزارشد.

به گزارش خبرنکار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه تراکنش ایران در روز 13 آبان راس ساعت 16 با حضور آقایان مراد بیات مدیر عامل مرکز فابا ، مهندس جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و رئیس سازمان فن‌آوری اطلاعات ، الیاس حضرتی عضو شورای پول و اعتبار و محمد‌ابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت در فضایی کاملا گرم و صمیمی برگزار شد.

در ابتدای مراسم فیلمی که توسط گروه تصویر برداری مرکز فابا از این رویداد 3 روزه تهیه شده بود برای حاضرین با موضوع "شروع رویداد تراکنش از ابتدای کار" به نمایش گذاشته شد.

در این فیلم کلیه فعالیت‌ها و اقدامات برای برگزاری این رویداد ، نحوه برپایی سالن‌ها ، غرفه‌سازی و غرفه چینی شرکت کنندگان، برگزاری مراسم افتتاحیه، مصاحبه با میهمانان و برخی غرفه‌ها در دومین رویداد تراکنش ایران به نحوی مطلوب به نمایش در آمد.

در ادامه مراسم مدیر عامل فابا درباره نحوه برگزاری این رویداد از نظر کمی . کیفی سخنرانی کرد و آمار زیر را اعلام نمود: در این نمایشگاه 4 سمینار ، 2 نشست و 9 کارگاه آموزشی و مهارتی و 10ها کارگاه معرفی ‌محصولات برگزار شد.

مدیرعامل فابا گفت: 50 درصد حضور شرکت‌ها بیشتر از سال گذشته بود و بیش از 1000نفر متقاضی حضور در نمایشگاه امسال بودند که متقاضیان حضور درITE 2016 تقریبا 3 برابر رشد داشته است.

مدیر عامل فابا تصریح کرد: برنامه های برگزار شده در این نمایشگاه توسط تیمی مشتمل بر 10 الی 15 نفر در فضای 100 متری مدیریت و برنامه ریزی شده است و این نمایشگاه بدون دریافت منابع مالی از هیچ موسسه و بانک و صرفا سرمایه خود مرکز فابا برگزار شده است.

سپس آقای الیاس حضرتی عضو شورای پول و اعتبار ، سخنانی ایراد و به وضعیت نامطلوب بانکداری کشور و مشکلات موجود در مدیریت اشاره کرد.

وی در ادامه متذکر شد مجلس شورای اسلامی نیز موضوع رسیدگی به بانک ها را در دستور کار خود قرار داده است. چراکه به اعتقاد برخی صاحب‌نظران تا زمانی که بانک ها سروسامان پیدا نکنند وضعیت بی سامان اقتصاد کشور و رکودی که همچنان وجود دارد اصلاح نمیشود.

در ادامه مهندس نصراله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ضمن تشکر از دستندرکاران برگزاری رویداد تراکنش امسال و تشکر از حاضرین، نمایشگاه در این سطوح را جایگاه و فرصتی برای تبادل و تعادل در حوزه تجربیات و دستاوردهای تخصصی دنیا برای صنعت و خدمات اعلام کرد.

در پایان مراسم از غرفه داران، حامیان، و استارت آپ های شرکت کننده و برگزار گنندگان دومین نمایشگاه تراکنش ایران تقدیر و تشکر شد و به آنها تندیس و یادبود رویداد تراکنش اهداء گردید.

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


حسین جواهریان



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 278
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران