پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467830 تاریخ : 1398/04/18-16:44:54
,25,
احتکار خودروسازان صحت ندارد

مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت:

احتکار خودروسازان صحت ندارد

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه موضوع احتکار خودرو به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، افزود: این خودروها متعلق به مردم است، بنابراین نگهداری این خودروها برای تولیدکنندگان هزینه داشته و سودی ندارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سایپا، اکبر صادقی در بازدید از این گروه خودروسازی افزود: سایپا در چندماه اخیر با شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات درست به مشتریان، آنان را از مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم‌ها و قطع همکاری شرکای خارجی آگاه کرد و میزان نارضایتی‌ها را کاهش داد.

وی، تعداد شکایت مشتریان از خودروسازی‌ها بویژه سایپا را در حال کاهش برشمرد و تاکید کرد: با تلاش های انجام شده در زمینه تأمین قطعات، تکمیل خودروهای کف کارخانه و روشنگری درباره تبعات تحریم‌ها، شاهد بهبود شرایط هستیم.

صادقی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک، طراحی، ساخت و تأمین قطعات پیشرفته مورد نیاز محصولات این گروه توسط تولیدکنندگان داخلی انجام خواهد شد.

وی گفت: درخصوص تولید ملی و حفظ اشتغال کارکنان شاغل در صنایع، حساسیت و پیگیری زیادی از سوی همه نهادها و دستگاه‌های ذیربط وجود دارد و وزارت صنعت نیز به‌دنبال حمایت از ادامه فعالیت تولیدکنندگان است.

در ماه های گذشته افزایش تعداد خودروهای موجود کف کارخانجات ایران خودرو و سایپا، مجدداً شائبه احتکار خودرو از سوی آنها را در افکار عمومی دامن زد. اما مسئولان مختلف از جمله قطعه سازان، این موضوع را ناشی از نقص برخی قطعات بویژه قطعات های تک (High Tech)‌از جمله یی. سی. یو (کامپیوتر خودرو) و کیسه هوا عنوان می کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 382
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران