پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510489 تاریخ : 1399/01/20-09:45:06
,5,
احتمال پایان هفته سیلابی در نوار جنوب غربی کشور

وزارت نیرو خبر داد

احتمال پایان هفته سیلابی در نوار جنوب غربی کشور

موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، باتوجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور موارد احتمالی وقوع سیلاب تا روز جمعه‎ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، بر اساس اعلام مؤسسه تحقیقات آب، از بعدازظهر پنج‎شنبه 21 فروردین، وقوع بارشی به مدت 9 ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) 30 تا 40 میلی‌متر در استان کردستان (نوار جنوب غربی و غرب به شرق و شمال شرق) ‎محتمل خواهد بود.

روز پنج‎شنبه وقوع بارش‌های رگباری در استان‌های کرمانشاه، همدان، البرز، قزوین و زنجان به مدت 6 تا 9 ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) 20 تا 30 میلی‌متر محتمل خواهد بود.

از بامداد روز جمعه 22 فروردین، وقوع بارشی به مدت 21 ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) 60 تا 80 میلی‌متر در استان چهارمحال و بختیاری (نیمه غربی و جنوبی) ‎ محتمل خواهد بود.

همچنین در صبح روز جمعه، وقوع بارشی به مدت 15 ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) 50 تا 70 میلی‌متر در استان‌های لرستان (نیمه شرقی و شمال) و خوزستان (شمال شرق و شرق) ‎ پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، از بعدازظهر جمعه 22 فروردین، وقوع بارشی به مدت 9 ساعت و به میزان تقریبی (تجمعی حداکثر نقطه‎ای) 30 تا 40 میلی‌متر در استان‌های تهران (شمال، شمال غرب و نواحی مرکزی) و مرکزی (نوار غرب به شمال شرق) ‎محتمل خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران