پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465591 تاریخ : 1398/03/08-17:38:12
,5,
احتمال حضور غول گازی جهان در پروژه‌های ایران

مدیر ارشد شرکت گازپروم خبر داد؛

احتمال حضور غول گازی جهان در پروژه‌های ایران

مدیر ارشد گازپروم گفت که این شرکت در حال ارزیابی مشارکت احتمالی در پروژه‌های ایران است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از تاس روسیه، معاون مدیرعامل بزرگترین شرکت تولیدکننده گاز روسیه، ویتالی مارکلوف، گفت گاز پروم علاقه‌ای به شرکت در ساخت خط‌لوله گاز ایران به عمان نشان نداده است، درحالی که ارزیابی مشارکت احتمالی این شرکت در پروژه‌های دیگر ایران، همچنان در حال انجام است.

او گفت: کار ما برای ورود به پروژه‌های ایران هنوز تکمیل نشده است و به همین علت هنوز برای این‌که بگوییم گاز ایران از کجا تولید خواهد شد، خیلی زود است. مارکلوف اضافه کرد: یک کمیته مشترک با طرف ایرانی، در حال در نظر گرفتن تمام این مسائل است.

ایران و عمان در سال 2015 به توافقی برای ساخت یک خط‌لوله گاز دست یافتند. قرار است تا 15 سال، سالانه 28 میلیون متر مکعب گاز از این خط‌لوله به عمان ارسال شود.

گازپروم در 14 دسامبر 2017 گزارش داد که نقشه راهی برای اجرای پروژه‌های ایران و تفاهم‌نامه همکاری برای تولید ال‌ان‌جی در این کشور امضا کرده است. در ضمن در آغاز نوامبر 2018، گازپروم و شرکت ملی نفت ایران، چندین تفاهم‌نامه همکاری در بخش توسعه میادین گازی ایران، حمل‌ونقل گاز و مدرنیزه کردن آن امضا کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 259
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران