پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452284 تاریخ : 1398/01/15-14:53:57
,10028,22,
احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل های استان خراسان رضوی

هواشناسی خراسان رضوی هشدار داد

احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل های استان خراسان رضوی

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی روز 15 فروردین با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل های استان در اثر بارش های رگباری روزهای آتی هشدار داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه با اشاره به تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی اعلام کرد: بارش های رگباری در امروز 15 و فردا 16 فروردین ماه جاری در استان به ویژه در نوار شرقی و برخی مناطق نیمه جنوبی آن با حجم بیشتری تداوم دارد. 

بر این اساس با نفوذ جریان های هوای مرطوب شمالی از عصر شنبه هفدهم و یکشنبه هجدهم فروردین به خراسان رضوی بر حجم بارش به خصوص در نیمه شمالی و نواحی غربی استان افزوده می شود که احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها را در پی دارد. 
در این مدت بارش های پرحجم به شکل رگبار توام با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ پیش بینی شده که در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید رخ خواهد بود. 
مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه افزود: بر اساس مدل های هواشناسی محدوده وقوع بیشترین حجم بارش ها در شهرستان های چناران، قوچان، درگز در شمال، صالح آباد در شرق و نیز شهرستان های سبزوار، جغتای، جوین و نیشابور در غرب استان و برخی از مناطق مشهد پیش بینی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 195
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران