پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 519463 تاریخ : 1399/06/24-14:53:18
,13,
اجرای«طرح ارتقای تاب آوری کشاورزی در برابر توفان های ماسه و غبار»

با همکاری ایران و فائو انجام می شود؛

اجرای«طرح ارتقای تاب آوری کشاورزی در برابر توفان های ماسه و غبار»

یک مقام مسئول در وزارت جهاد از همکاری ایران با فائو در اجرای «طرح ارتقای تاب آوری بخش کشاورزی در برابر توفان های ماسه و گرد و غبار» خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سرپرست مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از شش کشور همکار در طرح بین منطقه ای فائو با عنوان «تسریع سرمایه گذاری و اقدامات به منظور ارتقای تاب آوری بخش کشاورزی در برابر توفان های ماسه و گرد و غبار» انتخاب شد.

علیمراد سرافرازی با بیان این مطلب، افزود: این طرح بین منطقه ای با استفاده از منابع اعتباری برنامه همکاری های فنی فائو (TCP) و همکاری شش کشور جمهوری اسلامی ایران، عراق، کویت، چین، مغولستان و الجزایر با هدف سازگاری و کنترل آثار زیانبار گرد و غبار بر تولیدات کشاورزی در سه کانون مهم گرد و غبار در خاورمیانه، شمال چین و شمال آفریقا (منطقه منا) به زودی آغاز می شود.

وی تصریح کرد: تدوین یک برنامه جامع اجرایی بین منطقه ای و شناسایی منابع بین المللی و ملی لازم برای اجرای این برنامه در دستور کار این طرح قرار دارد. سرافرازی گفت: سند همکاری ایران با فائو در آینده نزدیک در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان نهاد مرجع ملی امضا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زیان های اقتصادی ناشی از هر توفان ماسه و گرد و غبار می تواند به صدها میلیون دلار برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 760
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران