پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512195 تاریخ : 1399/02/15-11:49:33
,11,
اجرای پروژه های بندری متوقف در اثر کرونا، ازسرگرفته شد

معاون وزیر راه:

اجرای پروژه های بندری متوقف در اثر کرونا، ازسرگرفته شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه جبران فوری وقفه پروژه های بندری به دلیل شیوع کرونا در دستور کار این سازمان است، بر لزوم تحرک جدی در زمینه پیشرفت پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در گردهمایی معاونان فنی و مهندسی این سازمان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش جدی در راستای کاهش و تعدیل مشکلات گام برخواهیم داشت و تاکید جدی سازمان بنادر و دریانوردی بر اتمام هرچه سریع تر پروژه ها چه در حوزه ابنیه و چه در حوزه تجهیزات است و انتظار داریم که تحرک جدی در زمینه پیشرفت پروژه ها حاصل شود.

وی ادامه داد: باید وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در حوزه پیشرفت پروژه ها حاصل شده بود جبران شود و تاکید وزیر راه و شهرسازی نیز فعالیت جدی کارگاه ها بر اساس و مطابق پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ما نیز تاکید داریم که کارگاه ها با تلاش جدی فعالیت کنند تا وقفه ایجاد شده جبران شود.

هیچ پروژه ای نباید دچار اخلال و تأخیر شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حداقل انتظار این است که در ادامه هیچ پروژه ای دچار اخلال و تأخیر نشود، گفت: علاوه بر پیشبرد کمی پروژه ها توجه به کیفیت مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه مدیران بنادر کشور باشد.

راستاد همچنین به آخرین وضعیت طرح جامع بنادر کشور، اعلام کرد: طرح جامع بنادر کشور در مرحله نهایی قرار دارد و به عنوان یک نقشه راه در راستای توسعه و پیشرفت بنادر ایران تا پایان شهریور ماه سال جاری نهایی می شود.

تشریح آخرین وضعیت طرح تحول صنایع دریایی

راستاد در مورد آخرین وضعیت طرح تحول صنایع دریایی نیز، اعلام کرد: در خصوص حدود 70 میلیون یورو از بسته طرح تحول صنایع دریایی که تأمین کننده آن صندوق توسعه ملی بود به جمع بندی رسیدیم مابقی آن نیز طی 2 هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی افزود: طرح تحول صنایع دریایی در حوزه تجهیزات دریایی بزرگترین پروژه سازمان در حوزه تأمین تجهیزات دریایی است و مربوط به مأموریت های حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه دریایی خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران