پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488525 تاریخ : 1398/05/06-17:23:57
,10028,
اجرای نسخه الکترونیک لازمه بهبود خدمات نظام سلامت است

اجرای نسخه الکترونیک لازمه بهبود خدمات نظام سلامت است

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز اجرای نسخه الکترونیک و نظام ارجاع را مهمترین مسائل درمان کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده گفت: نسخه الکترونیک و نظام ارجاع مسائل مهم حوزه درمان کشور هستند و امیدواریم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی کارت هوشمند سلامت و شروع اجرای نسخه الکترونیک قدم های موثری در جهت بهبود خدمات نظام سلامت کشور بردارد.
وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی همواره همراه و همگام در اجرای طرح های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است و یقینا در اجرای نسخه الکترونیک و نظام ارجاع نیز در کنار آنها خواهد بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع را راهگشا و رافع بسیاری از مشکلات حوزه درمان بیان کرد و افزود: اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع علاوه بر دسترسی مناسب بیماران به درمان، از هدر رفت وقت و انرژی بیماران از یک سو و نیروهای متخصص از سوی دیگر جلوگیری خواهد کرد.
دکتر آفریده بیان داشت: در نظام ارجاع پزشک خانواده بیماران تحت مسئولیت پزشک خانواده قرار خواهد گرفت و قطعا مدیریت بیمار و ارجاع آن با اطلاع کامل و درست، نظام سلامت کشور را ارتقاء خواهد داد.
وی با ابراز امیدواری اجرای این طرح مهم یاد آور شد: این تجربه جهانی است و با اجرای آن درمان به صورت دقیق تر و بهتر و نظام درمان منظم و هدفمند خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران