پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450996 تاریخ : 1397/12/18-11:17:33
,6,
اجرای طرح امداد نوروزی سایپا

از 25 اسفند تا 16 فروردین

اجرای طرح امداد نوروزی سایپا

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا، ­از آمادگی کامل این گروه برای ارائه خدمات به مشتریان در طرح امداد نوروزی 98 خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بهزاد پناهی اظهار داشت: طرح امداد نوروزی سال 98 گروه سایپا، از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود و به مدت 21 روز تا پایان روز 16 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ­نمایندگی‌های منتخب سایپا در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان در طرح امداد نوروزی هستند.

پناهی گفت: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر‌های نوروزی است و با توجه به حجم سفر‌های نوروزی، همه پایگاه‌ها و واحد‌های امدادی در جاده‌های سراسر کشور به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سایپا یدک­ اضافه کرد: شبکه خدمات پس از فروش با همه­ توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه کند

وی ادامه داد: در این طرح 11 دفتر منطقه‌ای و 20 انجمن صنفی نمایندگی‌ها وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و در مجموع بیش از 6 هزار نفر از نیرو‌های انسانی گروه سایپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمینان خاطر را در ایام نوروز برای مشتریان فراهم کنند.

پناهی همچنین به همکاری امداد خودروسایپا با پلیس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و سایر نهاد‌های مرتبط در ستاد سفر‌های نوروزی اشاره کرد.

وی همچنین از مشتریان گروه سایپا خواست در صورت بروز مشکل در حین سفر، با شماره 096550 تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودرو‌های متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 383
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران