پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 491531 تاریخ : 1398/07/13-12:03:19
,5,
اجرای 8300 میلیارد تومان پروژه بزرگ صنعت آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد

وزیر نیرو در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

اجرای 8300 میلیارد تومان پروژه بزرگ صنعت آب و برق در کهگیلویه و بویراحمد

وزیر نیرو گفت: تعداد 70 پروژه آب، برق و آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 8324 میلیارد تومان در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست که امیدواریم مطابق برنامه تا پایان دولت تدبیر و امید، بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها تأمین اعتبار و به بهره‌برداری برسند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا اردکانیان در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران، پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها را حدود 35 درصد عنوان کرد و افزود: امروز 47 پروژه در بخش‌های مختلف تامین برق، تصفیه‌خانه فاضلاب، تصفیه‌خانه آب و آبرسانی روستایی افتتاح می‌شود.
وی افزود: امروز پروژه آبرسانی به 40 روستا با جمعیت بیش از 15 هزار نفر در استان افتتاح و عملیات اجرایی یک پروژه بزرگ تامین برق شامل 12 بخش مختلف با اعتباری بالغ بر 126 میلیارد تومان آغاز شد و امیدواریم بخشی از این پروژه‌ها تا تابستان سال آینده و تعدادی نیز تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسند.
اردکانیان ادامه داد: در این استان همچنین طرح‌های بزرگ و عمده‌ای به‌ویژه در تامین آب با اعتباری بیش از 3400 میلیارد تومان در دست اجراست که امروز مطابق برنامه از همه آنها بازدید خواهد شد و امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها آب مطمئن برای مصارف شرب و بهداشتی، کشاورزی و بخش صنعت استان تامین شود.
وزیر نیرو افزود: تا پایان سال در قالب کمپین "الف، ب، ایران" هر هفته یک طرح بزرگ در زمینه‌های تامین برق و آب، آبرسانی شهری و احداث تصفیه‌خانه‌های بزرگ افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌هایی است که تامین آب و برق در آن نقش مهمی در اشتغال‌زایی و توسعه استان خواهد داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران