پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 400102 تاریخ : 1397/08/03-14:08:49
,14,22,
اجرای 48 پروژه گردشگری با اعتبار 81میلیارد تومانی در استان ایلام

مونسان خبر داد:

اجرای 48 پروژه گردشگری با اعتبار 81میلیارد تومانی در استان ایلام

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از اجرای 48 پروژه با اعتبار 81میلیارد تومان در استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  علی‌اصغر مونسان شامگاه امروز در برنامه «گفت‌و‌گوی ویژه خبری» در سیمای مرکز ایلام، افزود: تکمیل زیرساخت های تردد زائران عتبات عالیات برای تمامی طول سال فرصت خوبی در راستای توسعه گردشگری در استان ایلام است و باید تلاش شود سفر عبوری زائران همراه با توقف و مزیت برای استان باشد.

وی تصریح کرد: استان ایلام محل عبور و مرور زائران است به همین دلیل کارهای متفاوتی باید انجام شود تا بتوان از جمعیت زائران بهره برداری لازم را انجام داد.

مونسان در ادامه خاطرنشان کرد:  48 پروژه گردشگری با 81میلیارد تومان در این استان در حال اجراست که از آن جمله دو هتل است که به‌مرور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌­های گردشگری توجه تنها معطوف به هتل و جاده است، افزود: در زمینه زیرساخت‌­ها با مشکل و کمبود جدی در کشور مواجه نیستیم و باید در حوزه جذب و ماندگاری گردشگران اقدام کنیم.

مونسان در ادامه با اشاره به اهمیت گردشگری رویدادمحور گفت: باید در زمینه نرم‌افزاری در حوزه گردشگری تلاش بیشتر شود.

معاون رئیس‌جمهوری افزود: دفاع‌مقدس به‌عنوان یک رویداد تاریخی منحصربفرد به اندازه لازم مورد توجه قرار نگرفته و باید تلاش شود در استان هایی که درگیری مستقیم در جنگ داشتند موزه ها و یادمان‌هایی  در این خصوص احداث شود.

وی ادامه داد: در سفر به این استان تصمیم گرفته شد یک موزه در ایلام احداث شود که می تواند بخشی از رشادت های مردم در دفاع مقدس را به نمایش بگذارد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: در حوزه تولید صنایع دستی با مشکل مواجه نیستیم و مشکل اصلی در بازاریابی و بسته بندی است اما خوشبختانه در این زمینه نخبگان دانشگاهی پای کار آمده‌اند.

مونسان تصریح کرد: ثبت ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش‌برجسته به اوج تولید و فروش این محصول صنایع دستی کمک می‌کند و توجه ملی مشتریان به آن افزایش می‌یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران