پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354844 تاریخ : 1397/05/30-18:43:42
,23,17,
اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی استان از محل مالیات

مدیر کل امور مالیاتی گلستان خبر داد:

اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی استان از محل مالیات

مدیرکل امورمالیاتی گلستان گفت: از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده، بسیاری از پروژه های عمرانی در استان اجرا و تکمیل می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، علی اصغر هزارجریبی، مدیرکل امورمالیاتی گلستان، با بیان این که در سال گذشته102 میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده و در دو ماهه اول امسال نیز 11 میلیارد و 600 میلیون تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 65 درصد رشد داشته است که بسیاری از پروژه های عمرانی در استان از محل این درآمدها انجام می شود.

وی ادامه داد: از شهریورماه امسال همه ابلاغ ها الکترونیکی خواهد شد و در این صورت مصرف کاغذ هم به حداقل می رسد و دیگر نیاز به مراجعه حضوری مودیان نیست.
هزارجریبی افزود: اگر بخواهیم مالیات واقعی شود باید صندوق مکانیزه فروش داشته باشیم و این امر تا مردادماه سال جاری بطورکامل اجرایی می شود.
وی ادامه داد: در سال 97، درآمد پیش بینی شده برای استان،528 میلیارد تومان است که سهم درآمدهای مالیاتی441 میلیارد تومان می باشد و این مبلغ 84 درصد درآمد استان را شامل می شود و نسبت به سال قبل 14 درصد رشد داشته است.
هزارجریبی خاطر نشان کرد: به دلیل کشاورزی و دامپروری بودن استان و تأسیس کارگاه در شهرک های صنعتی بخش اعظمی از فعاالیتهای اقتصادی استان مشمول مشوق ها و معافیتهای مالیاتی می باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 319
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران