پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508932 تاریخ : 1398/12/13-14:55:14
,13,
اتخاذ پیش‌بینی‌های لازم برای تامین کالاهای اساسی شب عید

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد:

اتخاذ پیش‌بینی‌های لازم برای تامین کالاهای اساسی شب عید

سرپرست وزارت جهاد گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم را برای تأمین کالاهای اساسی نظیر گوشت مرغ، گوشت قرمز و مرکبات در ایام نوروز داشته باشیم و بازار را رصد کنیم تا کمبودها در بازار مشاهده نشود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، عباس کشاورز در نشست مدیران ارشد این وزارت و رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم از امنیت غذایی کشور صیانت کنیم و هیچ مانعی نباید در مسیر تولید قرار گیرد.

کشاورز با اشاره به اینکه خوشبختانه در سال جاری با برنامه ریزی و تدارکی که دیده شده بود، مشکل جدی در تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر بذر، کود و آفت‌کش‌ها نداشتیم، یادآور شد: این پیش‌بینی‌ها برای سال آینده نیز انجام شده است.

وی گفت: برای توسعه بخش کشاورزی نیاز است تعامل و ارتباط معاونت‌ها و سازمان‌ها و بخش خصوصی تقویت شود و هیچ تصمیم و سیاستی بدون کسب نظر و مشاوره با تشکل‌ها انجام نشود.

کشاورز با اشاره به اینکه در آستانه هفته منابع طبیعی قرار داریم، تصریح کرد: باید جشن درختکاری را پاس بداریم و بر اساس دستورالعمل‌های مقابله با بیماری کرونا، مراسم درختکاری را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: باید پیش‌بینی‌های لازم را برای تأمین کالاهای اساسی نظیر گوشت مرغ، گوشت قرمز و مرکبات در ایام نوروز داشته باشیم و بازار را رصد کنیم تا کمبودها در بازار مشاهده نشود.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مبارزه با ملخ در استان‌های جنوبی کشور باید استمرار یابد و لازم است استان‌های درگیر موضوع را جدی بگیرند. کشاورز بر حضور بیشتر محققان کشاورزی در عرصه تولیدات و حل مشکلات کشاورزان تاکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 414
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران