پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446545 تاریخ : 1397/10/30-20:29:38
,17,
اتحادیه اروپا واردات فولاد را تا سال 2021 محدود می‌کند

در تقابل با سیاست‌های تجاری آمریکا؛

اتحادیه اروپا واردات فولاد را تا سال 2021 محدود می‌کند

اتحادیه اروپا در پاسخ به وضع تعرفه بر واردات فلزات توسط دولت ترامپ، محدودیت‌هایی برای واردات فولاد به اروپا وضع کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از راشاتودی، اتحادیه اروپا در پاسخ به وضع تعرفه بر واردات فلزات توسط دولت ترامپ، محدودیت‌هایی برای واردات فولاد به اروپا وضع کرد.

قانون جدید که به تازگی به تایید کمیسیون اروپا رسیده است، سهمیه‌هایی را برای 26 نوع کالا تعیین کرده و تعرفه‌ای 25 درصدی برای واردات بیش از این سهمیه وضع کرده است.

در بیانیه کمیسیون اروپا آمده است که این مقررات جدید برای حفظ جریان‌های سنتی تجاری وضع شده‌اند و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، از وضع مقررات حمایتی، پشتیبانی کرده‌اند. قانون جدید از اوایل فوریه اجرایی خواهد شد.

برنامه اتحادیه اروپا، شامل تنظیم سهمیه  به صورت میانگین واردات 3 سال اخیر به علاوه 5 درصد است. تعرفه 25 درصدی در صورتی که سهمیه پر شود به باقی واردات آن کشور اعمال خواهد شد.

صادرکنندگان اصلی فولاد به اتحادیه اروپا، چین، هند، روسیه، کره‌جنوبی، ترکیه و اکراین هستند.

طبق اعلام کمیسیون اروپا، واردات فولاد به اتحادیه اروپا، از ماه مارچ 2018 که آمریکا تعرفه 25 درصدی بر واردات فولاد و تعرفه 10 درصدی بر واردات آلومینیوم از اتحادیه اروپا، کانادا و مکزیک وضع کرد، افزایش یافته است.

اتحادیه تولیدکنندگان خودروی اروپا، مقررات حمایتی اروپا را محافظ‌کاری خوانده است و می‌گوید صادرات فولاد به آمریکا تنها اندکی کاهش یافته است و بنابراین حجم کمی از صادرات اضافی به سوی اتحادیه اروپا تغییر مسیر داده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 460
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران