پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452436 تاریخ : 1398/01/18-13:10:04
,10033,22,
آبگیری تالاب‌های چهارمحال و بختیاری در بارندگی‌های اخیر

آبگیری تالاب‌های چهارمحال و بختیاری در بارندگی‌های اخیر

مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارندگی‌های اخیر تالاب‌های چغاخور، تالاب گندمان، تالاب فصلی سولقان و همچنین تالاب دهنو احیا شدند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شهرام احمدی گفت: در پی بارندگی‌های اخیر 30 میلیون مترمکعب آب در تالاب چغاخور جمع شده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر تالاب گندمان سرریز کرده است، افزود: تالاب فصلی سولقان 2.7 میلیون مترمکعب آب دارد همچنین تالاب دهنو بعد از 14 سال آبگیری شده است.
وی ادامه داد: در زمان بارندگی و به دلیل وجود خطرهای احتمالی 30 گروه طبیعت‌گرد ناآشنا با محیط، از مکان‌های خطرناک در چهارمحال و بختیاری بازگردانده شدند.
احمدی تاکید کرد: در شهرستان اردل دو مرتبه و در فواصل زمانی مختلف شاهد رانش زمین بودیم که این واقعه باعث شکستگی در خط لوله مارون و آسیب جدی هم به کشاورزی و هم به محیط زیست این شهرستان شده است لذا باید مراقب باشیم در بارندگی‌هایی که صورت می‌گیرد این خط لوله مجددا دچار ترکیدگی نشود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران