پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 451781 تاریخ : 1397/12/27-14:55:05
,5,
آبرسانی به 1500 روستا در سال 97

رئیس جمهور در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت:

آبرسانی به 1500 روستا در سال 97

رئیس جمهور گفت: به همت وزارت نیرو در سال جاری بیش از یک هزار و 500 روستا را آبرسانی کردیم و انشاءالله سال آینده این رقم بیشتر می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در پایان آخرین جلسه هیات دولت در سال 1397 در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در تابستان سالی که رو به پایان هستیم، هم مردم از لحاظ آب و هم از لحاظ برق در ساعات و در هفته‌هایی در مضیقه بودند. وزارت نیرو در این زمینه تلاش‌های بسیار خوبی را انجام داد، خداوند هم رحمت خود را بر ما نازل کرد، امیدواریم سال آینده این مشکلات بسیار کم باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما در سال آبی گذشته چهار هزار مگاوات برق آبی خود را از دست دادیم و در آن شرایط با توجه به کمبود آب و برق مردم در مضیقه قرار گرفتند.
رییس جمهوری تصریح کرد: در طول سالی که رو به پایان هستیم، هشت نیروگاه با ظرفیت بیش از یک هزار و 200 مگاوات وارد مدار شد و این قدم بسیار مهمی است و از طرف دیگر ما 1.1 میلیارد مترمکعب آب را امسال مهار کردیم و به همین مقدار یا کمی بیشتر در سال آینده هم مهار می‌کنیم.
روحانی افزود: همچنین به همت وزارت نیرو در سال 97، بیش از یک هزار و 500 روستا را آبرسانی کردیم و انشاءالله سال آینده این رقم بیشتر می‌شود.
روحانی به افزایش طرح‌های فاضلاب شهری در سال 97 و اقدامات انجام شده برای تامین نیازمندی‌های بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: بیش از 30 طرح فاضلاب و 9 بخش پالایش و تصفیه آب را امسال به ثمر رساندیم. دولت با همه تمام توان به دنبال این طرح است و سال آینده هم آن را ادامه می‌دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران