پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511063 تاریخ : 1398/12/20-22:46:06
,10028,
ابتلا استاندار تهران به ویروس کرونا تکذیب شد

ابتلا استاندار تهران به ویروس کرونا تکذیب شد

استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا تکذیب می شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، در پی اخباری منتشر شده مبنی بر ابتلا استاندار تهران به ویروس کرونا، امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران در واکنش به این خبر اعلام کرد: استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا تکذیب می شود.

وی اظهار داشت: استاندار تهران به عنوان مسئول سلامت مردم استان در جلسات مقابله با کرونای استان حضور فعال دارد و مشغول رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم می باشد، همچنین معاونان ایشان نیز با رعایت نکات بهداشتی در قالب کارگروه های مختلف امور مردم را پیگیری می کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تاکید کرد: بر اساس تاکیدات استاندار تهران از شهروندان استان تقاضا می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند تا از گسترش و شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.
بابایی از رسانه ها درخواست کرد: در این شرایط ضمن اطلاع رسانی درست و به موقع، با بررسی صحت و سقم اخبار از انتشار اخباری که سبب تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کنند.
ویروس کرونا که رسما کووید – 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از 100 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تاکنون 8 هزار و 42 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 291 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به 2هزار و 731 نفر رسیده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران