پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 992 تاریخ : 1390/04/21-00:00:00
,5,
شناورشدن قیمت بنزین در مرزها بررسی می شود

رئیس ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت کشور :

شناورشدن قیمت بنزین در مرزها بررسی می شود

شناور کردن قیمت بنزین در مرزها موجب جلوگیری از قاچاق حمل و نقل سوخت در کشور می شود.

 

شناور شدن قیمت بنزین در مرزها در دستور کار ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور قرار دارد .
به گزارش شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از واحد مرکزی خبر، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در جلسه شورای ترافیک استان کردستان در سنندج افزود : بر اساس برنامه ریزی ها ،قرار است بحث شناورشدن قیمت بنزین در مرزها در وزارت کشور به طور جدی بررسی و ساماندهی شود .
محمد رویانیان گفت : شناور کردن قیمت بنزین در مرزها موجب جلوگیری از قاچاق حمل و نقل سوخت در کشور می شود.
وی با بیان اینکه یکی از مفاسد اقتصادی در کشور قاچاق سوخت است افزود: باید به طور جدی از قاچاق سوخت در داخل کشور جلوگیری شود .
رئیس ستاد مدیریت و حمل و نقل و سوخت کشور به توزیع گاز مایع اشاره کرد و گفت : توزیع گاز مایع ال پی جی باید به شرکت های توزیع کننده محلی واگذر شود .
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : جمع آوری 800 دستگاه تاکسی فرسوده ، گشایش خطوط اعتباری برای رانندگان تاکسی ، ساماندهی یک هزار مسافربر شخصی به طور جدی در استان کردستان پیگیری خواهد شد .
وی با بیان اینکه رانندگی تاکسی یکی از مشاغل سخت ، حساس و زیان آور است افزود : واگذاری تاکسی ها به افراد غیر از مالک آن غیر قانونی است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران