پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 991 تاریخ : 1390/04/21-00:00:00
,17,
55 هزار زن سرپرست خانوار رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

سرپرست سازمان بهزیستی

55 هزار زن سرپرست خانوار رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

احمد اسفندیاری گفت: طی دولت‌های نهم و دهم اعتبارات خوبی برای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است به طوری که این اعتبارات 6 برابر دولت‌های گذشته است.

 

سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: با منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها 55 هزار زن سرپرست تا پایان سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.
به گزارش  شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از برنا، احمد اسفندیاری سرپرست سازمان بهزیستی کشور در مراسم تجلیل از برترین های حوزه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور افزود: در آستانه سی‌ویکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور قرار داریم که با نگاهی به خدمات این سازمان، متوجه نگاه عدالت در نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.
وی تصریح کرد:سازمان بهزیستی توانسته است در عرصه‌های مختلف خدمات متنوعی را به جامعه هدف خود ارائه کند.
سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: با منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها و اعتبارات بهزیستی 55 هزار زن سرپرست خانوار بین سنین 18 تا 45 سال تا پایان سال به صورت رایگان تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.
اسفندیاری همچنین با اشاره به اقدامات این سازمان در چند سال اخیر افزود: طی سال‌های گذشته خدمات خوبی از این سازمان به جامعه هدف ارائه شده است اما اوج شکوفایی خدمت‌رسانی بهزیستی به دولت‌های نهم و دهم برمی‌گردد.
وی اضافه کرد: طی دولت‌های نهم و دهم اعتبارات خوبی برای سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است به طوری که این اعتبارات 6 برابر دولت‌های گذشته است.
اسفندیاری به رشد 27،2 درصد سازمان بهزیستی در سال جاری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با این اعتبارات در نظر گرفته شده می‌توان خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه کرد.
سرپرست سازمان بهزیستی کشور به سیاست‌های بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس اساس‌نامه و قوانین بهزیستی 2 سیاست کاری در این سازمان پیگیری می‌شود که یکی پیشگیری و دیگری توانمندسازی است.
وی اضافه کرد: منظور از پیشگیری، جلوگیری از ورود افراد بیشتر به چرخه حمایتی بهزیستی همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلف است.
اسفندیاری، توانمندسازی را یکی از مهمترین اهداف این سازمان معرفی کرد و اظهار داشت: مسئولان و کارکنان در بخش‌های مختلف سازمان بهزیستی سعی می‌کنند تا با اجرای طرح‌های مختلف، مددجویان و معلولان را توانمند و از چرخه حمایتی مستمر این سازمان جدا کنند.
اسفندیاری به طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان اشاره کرد و گفت: در این طرح سعی می‌شود تا پایان دولت دهم 200 هزار واحد مسکونی احداث و در اختیار مددجویان و معلولان قرار داده شود به طوری که از سال گذشته این طرح آغاز و اقدامات آن انجام شده است.
سرپرست سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: تا پایان شهریور 11 هزار واحد مسکونی تحویل مددجویان و معلولان می‌شود که به تدریج، واحدهای مسکونی دیگری نیز تحویل این افراد خواهد شد.
وی اظهار داشت:‌ پیش‌بینی شده است که در سال جاری 100 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و معلولان فراهم شود که با تأمین این تعداد فرصت شغلی می‌توان گام بلندی را در توانمندسازی افراد برداشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 434
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران