پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 971 تاریخ : 1390/04/21-00:00:00
,1,
مدیر عامل بانک کارآفرین: موفقیت برای بانک های منضبط، پایدار و مستمر است

مدیر عامل بانک کارآفرین: موفقیت برای بانک های منضبط، پایدار و مستمر است

مدیر عامل بانک کارآفرین حضور نیروی انسانی جوان و باانگیزه در کنار مدیران باسابقه در این بانک را امیدبخش دانست و اعلام کرد بانک کارآفرین تا پایان سال جاری به بان

به گزارش شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت،  دکتر ولی اله سیف در جمع مدیران و کارشناسان بانک، هر گونه تحولی در بانک ابتدا باید از نیروهای انسانی آغاز شود و همت والای همکاران ما را در ترسیم آینده ای روشن برای کارآفرین مصمم می کند.
وی بر انتقال دانش و تجارب مدیران با سابقه به نیروهای جوان بانک تاکید کرد و افزود: بانک کارآفرین از پتانسیل خوبی به لحاظ حضور نیروهای جوان در کنار مدیران با سابقه بانکی برخوردار است که امیدواریم به زودی نیروهای جوان ما بتوانند سکان مدیریت واحد های مختلف بانک را با توجه به بهره گیری از تجارب مدیران با سابقه بانکی به دست گیرند.
مدیر عامل بانک کارآفرین با اشاره به اشتیاق اعضای هیات مدیره و مدیران و روسای بانک به توسعه کمی و کیفی و افزایش سهم بازار داخلی و بین المللی اظهار داشت: بانک کارآفرین تا پایان سال جاری  به بانک متفاوتی تبدیل خواهد شد که شرایط و جایگاه آن برای تمام ذینفعان بانک رضایت بخش تر خواهد بود.
دکتر ولی اله سیف، افزایش سهم بازار، ارایه خدمات با کیفیت ویژه به مشتریان خاص، حضور در بازارهای بین المللی را از جمله اهداف تعریف شده در چشم انداز آتی بانک کارآفرین برشمرد و از همکاران خواست تا با تعصب و قدرت بانک را در تحقق افق ترسیم شده یاری دهند.
وی بهبود ساختار سازمانی ، بهره گیری از ابزارهای انگیزشی برای افزایش انگیزه همکاران و ایجاد کمیته های تخصصی در بانک را از جمله اقدامات زیربنایی برای تحقق اهداف نام برد و افزود: از همه همکاران می خواهم با تعصب به بانک بنگرند و نسبت به هر گونه خدشه ای به بانک مقاومت نموده و در جهت بهبود و ارتقا با ارده قوی اقدام نمایند.
 وی با انتقاد از شرایط فعلی بازار گفت: نظامات بازار در شرایط کنونی بسیار غیر اصولی و آزاردهنده است و هر بانکی که هنرمندانه بتواند ضوابط را زیر پا بگذارد موفق تر است؛ در این شرایط هر بانکی که بخواهد با رعایت اصول و موازین گام بردارد مسیر دشواری را پیش رو خواهد داشت.
دکتر سیف شرایط کنونی را فضایی توام با رقابت های غیر اصولی و تخریبی  دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی که رقبا هنرمندانه  ضوابط را زیرپا می گذارند، اگر چه مسیر حرکت برای بانک های منضبط بسیار دشوار و ناهموار است اما موفقیت برایشان پایدار خواهد بود.
مدیر عامل بانک کارآفرین اشاره کرد: در این فضا یکی از منضبط ترین بانک ها بانک کارآفرین است از این رو برای دستیابی به اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده دشواری های بسیاری را در پیش خواهیم داشت اما همت، پشتکار و تخصص همکاران ما را در رسیدن به جایگاهی در شان و منزلت همکاران، مشتریان و سهامداران دلگرم می کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 347
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران