پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316255 تاریخ : 1396/12/08-20:50:04
,20,
9700 میلیارد تومان برای بیمه سلامت پرداخت شده است

9700 میلیارد تومان برای بیمه سلامت پرداخت شده است

سخنگوی دولت: در قانون بودجه سال 96 ده هزار میلیارد تومان برای بیمه سلامت در نظر گرفته شده که تا به حال 9700 میلیارد تومان آن پرداخت شده و بقیه آن هم تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدباقر نوبخت در نشست هفتگی خود در جمع خبرنگاران افزود: بودجه بیمه سلامت در سال 96 نسبت به سال 95 دو برابر شده است.

وی گفت: دولت خودش را موظف می داند تا دسترسی همگان به بهداشت با قیمت نازل را فراهم کند.

سخنگوی دولت در خصوص اقدامات دولت برای حمایت از آموزش و پرورش گفت: همه ارقام مربوط به حق التدریس های آموزش و پرورش تا پایان امسال تسویه خواهد شد.

نوبخت درباره ترمیم حقوق بازنشسته ها گفت: امسال برای ترمیم حقوق بازنشسته ها سه هزار و 400 میلیارد تومان در نظر گرفتیم و در سال بعد همین میزان را اختصاص خواهیم داد.

وی ادامه داد: در یک دوره پنج ساله هم ترازی حقوق بازنشسته ها را به طور کامل انجام خواهیم داد.

سخنگوی دولت در باره تعامل دولت با نخبگان گفت: ما همواره تلاش می کنیم که با نخبگان ارتباط داشته باشیم و رئیس جمهور در سفرهای استانی همیشه جلسه ویژه با نخبگان را دارند.

نوبخت درباره اعاده اموال نامشروع مسئولین گفت: هیچ کس با این موضوع مخالف نیست و ما حتما موافقیم که اموال نامشروع مسئولین پس داده شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 442
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران