پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 961 تاریخ : 1390/04/21-00:00:00
,4,
ادامه بن‌بست در مذاکرات کنگره و کاخ سفید

ادامه بن‌بست در مذاکرات کنگره و کاخ سفید

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت افزایش مالیات‌ها فرصت های شغلی را نابود خواهد ساخت و این موضوع برای مردم قابل قبول نیست.

به گزارش روز سه شنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت به نقل از روزنامه بوستون آمریکا، در جلسه روز گذشته (دوشنبه) رهبران کنگره آمریکا با "باراک اوباما" رئیس‌جمهور در کاخ سفید ودر ادامه گفت‌وگوها با هدف یافتن راه‌حلی برای خروج از بحران اقتصادی در آمریکا، "جان بوینر" رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان پیشنهاد اوباما برای افزایش مالیات‌ها را رد کرد.
بن‌بست در مذاکرات کاخ سفید طی هفته‌ای که گذشت در حالی تکرار می‌شود که اوباما بر خواسته‌های خود مبنی برافزایش مالیات‌ها و افزایش سقف بدهی دولت همچنان پافشاری می‌کند.
رئیس‌جمهور آمریکا از رهبران جمهوری‌خواه کنگره این کشور خواست تا با موافقت با طرح افزایش مالیات‌ها به عنوان بخشی از لایحه اصلاح سیستم اقتصادی از تعطیلی شرکت‌های دولتی جلوگیری کنند.
جزئیات طرح ارائه شده از سوی اوباما، حذف یارانه ها ازشرکت های نفت و دریافت مالیات از ثروتمندان که دو درصد از مردم آمریکا را تشکیل می‌دهند همچنین قطع هزینه‌های عمومی در بخش‌های بهداشت و درمان و دارو را شامل می‌شود.
اوباما در جلسه روز گذشته گفت: ما باید این طرح را هم‌اکنون انجام دهیم اگر الان زمان انجام آن نیست پس کی باید به این موضوع بپردازیم.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد افزایش مالیات‌ها موضوع قابل قبولی برای ما نیست مردم آمریکا می‌دانند افزایش مالیات‌ها فرصت‌های شغلی را نابود خواهد کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 383
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران