پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 923 تاریخ : 1390/04/20-00:00:00
,20,
هر کس  در مسیر ساختن کشور خلل ایجاد کند ،در خدمت دشمنان ملت ایران است

رییس جمهور در مراسم افتتاح چهار طرح عمرانی آذربایجان غربی:

هر کس در مسیر ساختن کشور خلل ایجاد کند ،در خدمت دشمنان ملت ایران است

رییس جمهور با بیان اینکه همه شیاطین عالم جمع شده اند تا مانع از تحقق اراده ملت ایران مبنی بر ساختن و برافراشتن پرچم توحید و عدالت در ایران باشند ، اظهار داشت: ه

 دکتر محمود احمدی نژاد قبل از ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم افتتاح 4 پروژه عمرانی و صنعتی بزرگ در استان آذربایجان غربی، ساختن ایران را از بزرگترین عبادت ها دانست و گفت: امروز ایران در کانون توجه جهانیان قرار دارد چرا که تمام خطوط مقاومت را شیاطین و جبهه استکبار در هم شکسته اند و ملت ایران تنها نقطه امید باقی مانده برای بشریت است.
رییس جمهور خاطر نشان کرد: تنها ملتی که می تواند فرهنگ جایگزین و زندگی سعادتمند را به ملت ها عرضه کند، ایران و انقلاب عظیم اسلامی است.
دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه هر فرهنگ و ملتی برای ماندگاری و اثر گذار بودن، نیازمند ارائه نمونه عینی و عملی برای زندگی سعادتمند می باشد، خاطر نشان کرد: ملت ایران برای ماندگاری و اثرگذاری خود باید در صحنه عمل نشان دهد که می تواند پیشرفت، ‌رفاه، سعادت، کمال و آزادگی را به ملت ها عرضه کرده و در عرصه های علمی، صنعتی و کشاورزی قله های پیشرفت را فتح کند.
رییس جمهور گفت: انقلاب و مکتب ملت ایران از این شایستگی و توان برخوردار است که ایران را بسازد و به عنوان الگوی عینی و متعالی در برابر بشریت قرار دهد.
دکتر احمدی نژاد خاطر نشان کرد: دشمنان نمی خواهند اراده و توان ملت ایران در صحنه عمل خود را نشان دهد و نگران اثبات توانایی ملت ایران برای ساختن جامعه‌ای متعالی مبتنی بر اندیشه توحیدی و عدالت محوری هستند بنابراین از این موضوع به شدت هراس دارند.
رییس جمهور اضافه کرد: اگر دلایل بازیهای سیاسی و تبلیغاتی و طراحی های پیچیده و فشارهای گوناگون دشمنان ریشه یابی شود این نتیجه حاصل خواهد شد که هدف اصلی تمامی اقدامات آنان این است که ملت ایران به قله های پیشرفت و عزت دست پیدا نکند.
دکتر احمدی نژاد ساختن و آبادانی ایران و حل مشکلات موجود را ماموریتی تاریخی،‌ مکتبی و انقلابی دانست و گفت: ملتی که پیرو پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) باشد و اراده کند پرچم توحید و عدالت را برافرازد این شایستگی را دارد که قله های پیشرفت را فتح کند از این رو وجود فقر، عقب افتادگی، عدم برخورداری از عمران و آبادانی، تبعیض و فاصله طبقاتی و برخی بداخلاقی‌ها و بی تقوایی ها در ایران زمین عیب محسوب می شود.
رییس جمهور با تاکید بر اینکه ‌ایران باید در همه زمینه ها در بالاترین سطح پیشرفت و عزت قرار داشته باشد، گفت: آحاد ملت ایران به واسطه ایمان و عشق به عدالت و آزادگی باید در مسیر ساختن ایران و رفع مشکلات همت کنند و در این مسیر باید هر کس وظیفه خود را به درستی و با دقت و برای رضای خدا انجام دهد.
دکتر احمدی نژاد افزود: همه شیاطین در تلاش هستند تا مانع از پیشرفت ایران و برافراشتن پرچم توحید و عدالت از ایران باشند ، لذا باید همه مراقب باشند که هیچ کس در زمین شیطان بازی نکند.
رییس جمهور با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری یک هدیه الهی است، اظهار داشت: برخی عناوین مدیریتی به خودی خود هیچ ارزش و اعتباری ندارند بنابراین عزت حقیقی یک فرد مسئول در تلاش برای خدمت به مردم است.
دکتر احمدی نژاد گفت: ‌امروز فرصت خدمت و ساختن کشور برای همه فراهم است، هر کس دلسوز کشور، ملت و انقلاب و آرمانهای الهی آن است باید از تمام همت خود برای ساختن ایران استفاده کند.
رییس جمهور با بیان اینکه ملت ایران در سخت ترین شرایط به بالاترین دستاوردها در عرصه های مختلف دست یافته است، اظهار داشت: دشمنان با استفاده از روشهای گوناگون از جمله تحریم و اعمال فشار سعی کردند تا مانع از پیشرفت ملت ایران شوند و امروز وقتی می بینند با وجود تمامی طراحی های آنان دستاوردهای عظیمی در ایران به دست آمده است از این مسئله هراسانند که اگر مانع تراشی آنان نباشد، ایران به چه جایگاه عظیمی می توانست دست پیدا کند.
دکتر احمدی نژاد با تاکید بر لزوم وحدت و همدلی برای ساختن ایران گفت : اگر همه با هم باشیم دست خدا هم بالای سرمان قرار خواهد گرفت و در این صورت سرعت پیشرفت چندین برابر خواهد شد.
رییس جمهور با اشاره به اینکه در کشورمان هیچ مشکلی وجود ندارد اما دشمنان و بدخواهان به زور می‌خواهند برای کشور مشکل ایجاد کنند که باید در مقابل آن هوشیار بود، تصریح کرد: اگر 75 میلیون انسان مومن، پاک، دلسوز و معتقد به آرمانهای الهی انقلاب دست در دست یکدیگر حرکت کنند، خواهیم توانست همه معادلات جهانی را به نفع توحید و عدالت اصلاح کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 338
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران