پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 917 تاریخ : 1390/04/20-00:00:00
,1,
سلطه غارتگری دلالان بر کشاورزان باید از بین برود

محمدتقی بختیاری:

سلطه غارتگری دلالان بر کشاورزان باید از بین برود

نماینده مردم بافت در مجلس با بیان این که در چند سال اخیر دلالان تمام محصولات کشاورزان را با قیمت‌های اندک خریداری می‌کنند، گفت: مسئولان دولتی باید هر چه سریع‌تر

 محمدتقی بختیاری" با اشاره به اینکه بیشتر مردم حوزه انتخابیه به کار کشاورزی مشغول هستند، افزود: در شهرستان بافت محصولاتی مانند گندم، هندوانه و ... از اراضی کشاورزی برداشت می‌شود.

نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که کشاورزان برای تولید محصول خود تمام سرمایه‌ زندگی خود را صرف می‌کنند، تصریح کرد: این کشاورزان برای تولید محصول کشاورزی به غیر از اختصاص پول‌ و سرمایه خانواده خود، از بانک‌ها هم وام‌ می‌گیرند که این امر کار را برای کشاورزان سخت‌تر می‌کند.

بختیاری با بیان این که دولت برای خرید محصولات تولیدی کشاورزان برنامه ای ندارد، افزود: دولت به غیر از این که برنامه‌ای برای خرید محصولات کشاورزان ندارد، به دلالان هم فرصت می‌دهد که محصولات کشاورزان را با قیمت‌های نازل خریداری بکند که این باعث تأسف است.

وی با بیان این که دولت باید نظارت خود را بر خرید محصولات کشاورزی بیشتر کند، گفت: هم‌اکنون کشاورزان به‌دلیل نبود سود و عدم بازگشت سرمایه خود با ورشکستگی روبه‌رو شده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، تأکید کرد: مسئولان کشوری باید هر چه سریع‌تر برای حل مشکل کشاورزان و نابودی دلالان اقدام مناسبی را انجام بدهد.

این در حالی است که هم‌اکنون ۱۵۰۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان بافت به بخش کشاورزی اختصاص یافته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 206
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران