پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 911 تاریخ : 1390/04/20-00:00:00
,20,
 اجرای سرشماری عمومی، نفوس و مسکن 1390

از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد؛

اجرای سرشماری عمومی، نفوس و مسکن 1390

اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390با هدف تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه، از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد .

 

به گزارش روز دوشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، رئیس جمهور فرمان اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390را با هدف تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن کامل فرمان اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390به شرح زیر است:
لازمه ی برنامه‌ریزی جامع و تصمیم سازی موثر و کارآمد، داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است. تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه ما، در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان دولتی در تهیه این اطلاعات و آمار است. با توجه به تکلیف دولت برای اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1390 و در اجرای ماده(4) قانون مرکز آمار ایران و به استناد قانون بودجه سال 1390، مرکز آمار ایران موظف است سرشماری عمومی نفوس و مسکن را در آبان ماه سال 1390 به مرحله اجرا درآورد.
بر اساس ماده(5) قانون یاد شده، تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت و شرکت‌های دولتی و استانداری های کشور مکلف هستند نیروی انسانی، خودرو، وسایل مخابراتی و سایر تجهیزات مورد نیاز را در طول دوره آموزش و اجرای این سرشماری، در اختیار مرکز آمار ایران قرار دهند.
در پایان این فرمان آمده است: امید است در اجرای ماده(7) قانون مذکور و مواد 54 و 68 قانون برنامه پنجساله توسعه کشور، هموطنان گرامی همکاری لازم را با ماموران سرشماری مبذول داشته تا مرکز آمار ایران بتواند با گردآوری و ارائه اطلاعات آماری دقیق، موجبات برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح و بهنگام را برای 5 سال آینده کشور فراهم آورد.
این فرمان از سوی رئیس جمهور در تاریخ 19 تیرماه 1390 برای اجرا ابلاغ شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران