پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 900 تاریخ : 1390/04/19-00:00:00
,11,
مسکن مهر عضوی از خانواده مردم شده است

صابری با اعلام خبر تزریق ۳میلیارد دلار تسهیلات به مسکن مهر؛

مسکن مهر عضوی از خانواده مردم شده است

و گفت: این رقم که تا پایان شهریور به هفت میلیارد دلار می رسد و روند اعطای آن به صورت تصاعدی تا پایان دوره پرداخت، ادامه دارد موجب می‌شود تا در آینده نزدیک مردم مسکن مهر را عضوی از خانواده خود بدانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس از اختصاص فوری سه میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی به بانک مسکن به عنوان پشتوانه اعطای تسهیلات ساخت مسکن مهر خبر داد .

 
به گزارش روز دوشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، "محمدرضا صابری" )‌ افزود: شورای عالی مسکن باید به‌طور روزمره بخش مسکن را تحت نظارت کارشناسی خود قرار داده است و با اتخاذ تصمیم‌های راهگشا، آرامش پایداری را در بخش مسکن کشور حاکم کند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مسئولان بنیاد مسکن، وزارت مسکن و بانک‌های عامل در بهره‌برداری از طرح مسکن مهر عملکردی قابل قبول و در خور ستایش داشته‌اند و این امیدواری وجود دارد که امسال رقم ساخت یک و نیم میلیون واحد مسکونی در کشور تحقق یابد.

وی با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل واحدهای مسکن مهر استان تهران به علت بالا بون میزان اجاره بها در این استان ادامه داد: باید واحدهای مسکن مهر استان تهران نیز همچون سایر استان‌ها تا شهریور ماه در اختیار صاحبان آنها قرار گیرد تا کسانی که قصد جابه‌جایی دارند بتوانند با آسودگی خاطر پیش از آغاز فصل درس و مدرسه در واحدهای مسکونی خود مستقر شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، روند احداث مسکن در روستاها را بسیار پرشتاب و امیدوار کننده توصیف کرد و یادآور شد: چهره برخی از روستاها واقعا تغییرهای زیادی کرده است و این مسئله همراه با نوسازی خانه‌های روستاییان امیدهای بسیاری را در دل دیگر مردم کشور ایجاد کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 230
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران