پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453174 تاریخ : 1398/01/27-17:10:15
,17,
8878 واحد صنفی در سیل اخیر آسیب دیدند

رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان اعلام کرد:

8878 واحد صنفی در سیل اخیر آسیب دیدند

رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت از آسیب به 8 هزار و 878 واحد صنفی در جریان سیل در 7 استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیمان زندی بالاترین آمار واحد های صنفی آسیب دیده را با 4 هزار و 335 واحد مربوط به لرستان اعلام کرد و گفت: همچنین 600 واحد قالیبافی نیز در این استان آسیب دیده است.

او افزود: بالاترین آمار آسیب به واحدهای قالیبافی مربوط به استان گلستان با 10 هزار واحد است و در حوزه صنف نیز 2 هزار و 100 واحد در این استان آسیب دیده است.

نماینده وزارت صنعت، معدن وتجارت در ستاد بحران کشور، تعداد واحدهای صنفی آسیب دیده در ایلام را نیز یک هزار و 450 واحد اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب به واحد های قالیبافی پس از گلستان و لرستان به واحدهای ایلام وارد شده که تعداد آن به 200 واحد می رسد.

زندی همچنین آمار واحد های صنفی آسیب دیده در استان های مازندران، فارس، کرمانشاه و چهارمحال بختیاری را نیز به ترتیب 736، 150، 100 و 7 واحد اعلام کرد.

به گفته ی رییس مرکزامور اصناف و بازرگانان آمار واحدهای صنفی و قالیبافی آسیب دیده در جریان سیل خوزستان نیز پس از جمع بندی اعلام می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران