پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 879 تاریخ : 1390/04/18-00:00:00
,8,
پوشش بیمه‌های تکمیلی به صورت کشوری

پوشش بیمه‌های تکمیلی به صورت کشوری

مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی تصمیم دارد تا با فراهم کردن زمینه‌های لازم در قالب تفاهمنامه‌هایی، پوشش بیمه‌های تکمیلی به صورت کشوری ا

 به گزارش روز شنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :رحمت‌الله حافظی به فارس اظهار داشت: کانون‌های بیمه بازنشستگی مسئولیت پوشش بیمه تکمیلی بازنشسته‌ها را بر عهده دارند اما عدم همکاری سازمان با این کانون‌ها در سال‌های 88 و 89 دغدغه‌هایی را به وجود آورده بود.
حافظی افزود: برای رفع بخشی از این مشکلات تصمیم گرفتیم تا قسمتی از حقوق بازنشسته‌ها کسر شود و در اختیار کانون‌ها قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده معلوم شد که اگر پوشش بیمه تکمیلی به صورت کشوری و متمرکز صورت گیرد، منافع بیشتری از جمله کاهش سرانه‌ پرداختی برای هر بازنشسته را برای بازنشسته‌ها به همراه دارد.
مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی کشور گفت: این در حالی است که در بیشتر نقاط کشور در کانون‌ها به صورت موردی بیمه تکمیلی قرارداد بسته می‌شود.
حافظی افزود: در این راستا، سازمان تامین اجتماعی تصمیم دارد تا با فراهم کردن زمینه‌های لازم از ابتدای شش ماهه دوم سال جاری در قالب تفاهمنامه‌هایی پوشش بیمه‌های تکمیلی به صورت کشوری اجرا شود.
وی تصریح کرد: سفرهای استانی با یک تیم جدید در مجموعه تأمین اجتماعی آغاز به کار کرده و این سفرهای استانی عمدتا با هدف رسیدگی میدانی به مشکلات بیمه‌ای و درمانی سازمان در سطح کشور شکل گرفته است.
مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی کشور گفت: قبل از سفر تیم‌های کارشناسی اعزام می‌شوند و گزارش تهیه می‌کنند و در طول سفر نیز معاونان سازمان تأمین اجتماعی به همه شهرستان‌های مورد نظر اعزام می‌شوند و از تمام شعب و مراکز درمانی بازدید خواهند داشت.
حافظی افزود: همچنین در این سفرها با نماینده ولی‏فقیه در مراکز استان‌ها، استانداران برای پیگیری وصول مطالبات و ایجاد تسهیلات برای کارفرمایان در راستای پرداخت بدهی‌های معوق آنها، کانون‌های بازنشسته و نیز نماینده‌های شورا اسلامی نشست‌هایی خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر سعی داریم تا در این سفرها، دیداری با پرسنل و مدیران عامل بدون حضور مدیران استانی داشته باشیم و گزارش عملکردها را در ماه‌های گذشته مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی کشور گفت: علاوه بر این، بازدید از مجموعه‌های اقتصادی متعلق به سازمان تأمین اجتماعی نیز در دستور کار سفرهای استانی قرار می‌گیرد.
حافظی افزود: در استان سمنان، شرکت املاح معدنی وجود دارد که 80 درصد از سهام آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی بوده و در بازدیدی که از این مجموعه به عمل آمد، در کل مجموعه موفق و کارآمدی در استان است.
وی تصریح کرد: در دیداری که با استاندار سمنان داشتیم برای پیگیری معوق‌های کارفرمایان و ایجاد اقساط تا سقف 60 قسط نیز برای تسهیل در امور در نظر گرفته شد.
مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی کشور گفت: جلسه‌ای با عنوان "شورای اداری " در انتهای سفر با حضور تمام اعضای شعب و مراکز درمانی در سراسر استان و نیز مدیران و معاونان ستادی سازمان تأمین اجتماعی استان‌ها برگزار می‌شود.
حافظی افزود: در این جلسه بر اساس بازدیدها و گزارش عملکردها در طول سفر برای رفع مشکلات برنامه‏ریزی می‌کنیم و در واقع این جلسه مبنای مصوبات سفرها را تشکیل می‌دهد.
وی تصریح کرد: مصوبات سفرها یک هفته بعد از سفر به سازمان تأمین اجتماعی مراکز استان‌ها ابلاغ خواهد شد تا در مراحل بعدی اجرای آنها در دستور کار قرار گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 277
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران