پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 871 تاریخ : 1390/04/18-00:00:00
,7,
v-Guardمانعی بزرگ برای سارقان جواهرفروشی ها

v-Guardمانعی بزرگ برای سارقان جواهرفروشی ها

لمینیت کردن شیشه فرایندی است که باعث می شود شیشه پس از شکست در فریم باقیمانده و لذا ایجاد تاخیر در سرقت کنند.

متداول ترین و سریع ترین شیوه های ورود سارقان به ساختمانهای تجاری و مسکونی، شکست شیشه در و پنجره و ورود به فضای مورد نظراست.

به گزارش روز شنبه شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت : کارخانه ونوس شیشه در سال 1384 فعالیت خود را در زمینه تولید شیشه های خودروئی و انواع  شیشه های مورد استفاده در صنایع ساختمانی آغاز نمود. این مجموعه با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از دانش فنی متخصصین مجرب محصولات خود را طبق استانداردهای جهانی، با کیفیتی ممتاز و بی نظیر عرضه می دارد.

 محمدحسن نوروزی مدیر عامل شرکت ونوس شیشه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار نشریه شمال و جنوب اظهار داشت : در طراحی هر ساختمان علاوه بر راحتی و زیبایی، عامل ایمنی از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است. با توجه به ماهیت شیشه، انتخاب هر یک از انواع آن آگاهی و دقت بسیاری می طلبد.

 کارخانه ونوس شیشه تحت نام تجاری V-Guard گروه شیشه های ایمن خود را عرضه می دارد. این نوع شیشه ضمن حفظ ویژگی های مناسب نور ، انرژی و شفافیت در برابر انواع بلایای طبیعی چون طوفان و زلزله، همچنین حوادثی خاص مانند سرقت، خرابکاری، شلیک گلوله و انفجارکاملا مقاوم است.

 مدیر عامل کارخانه ونوس شیشه که از پیشروترین تولیدکنندگان شیشه های ساختمانی در خاورمیانه می باشد بیان داشت : عملیات لمینیت شیشه V-Guard طبق آخرین استانداردهای جهانی با طلق مخصوصی انجام می پذیرد و به علت خاصیت چسبندگی طلق به شیشه مانع از ایجاد سوراخ در سطح شیشه و همچنین ریزش شیشه های شکسته می شود. بسته به تعداد و ضخامت شیشه و نوع طلق به کار رفته در ساختار شیشه V-Guard ، میزان مقاومت شیشه در برابر عوامل گوناگون قابل کنترل است .

 وی اظهار داشت: خرابکاری و شکستن شیشه می تواند با استفاده از ضربات دست، پا، سنگ، تیشه، الماس شیشه بری، چکش و یا اسلحه های مختلف انجام گیرد. زمانی که این نیرو بصورت کمی محاسبه شود آزمایشهای خاصی به منظور تعیین میزان استحکام شیشه و طبقه بندی آن انجام می پذیرد.

 ونوس شیشه موفق به اخذ گواهینامه کیفیت از کشور آلمان جهت شیشه های ضدگلوله، نشان استاندارد ملی ایران برای شیشه های ایمن ساختمانی، گواهینامه  ISO 9001-2008  و   گواهینامه ISO TS 1694:2009 از شرکت DQS می باشد.

بطور خاص در مورد مغازه های جواهری با انتخاب شیشه مناسب می توان نور مناسب، عدم اتلاف انرژی، شفافیت لازم جهت نمایش جواهرات ، و از همه مهمتر ایمنی و آرامش را تامین نمود.

کارشناسان واحد خدمات مهندسی فروش شرکت ونوس شیشه آماده ارائه خدمات مشاوره ای جهت انتخاب مناسب ترین و ایمن ترین شیشه برای در ورودی و ویترین مغازه های جواهر فروشی هستند.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 02122843893 و 02122843888 تماس حاصل نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران